Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20444Smazání účtu + neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2018, před 7 lety

Jaroslav Pavlík

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 21.11.2017 jsem se registroval a zaplatil zkušební prémiové měsiční předplatné na uvedené seznamce.Žádné prodloužení prémium účtu jsem nežádal a při platbě nebylo uvedeno! Doporučený postup k ukončení uvedený na stránkách je zcela nefunkční a uvedená záložka ,,vlastnosti" neexistuje a na stránkách podpory jsou uvedené články z části česky a z části anglicky přesto jsem se domníval, že jde jen o technický problém který bude brzy vyřešen. Nebyl! Informace na stránkách jsou nepřesné a klamavé.
Přesto mi bylo společností pokoušeno o další platbu, která se naštěstí neuskutečnila. Po těchto problémech jsem našel fungující email(uvedený na stránkách společnosti kundenservice@be2.cz je nefunkční)a kontaktoval společnost s písemnou výpovědí, kterou jsem zaslal 28.12.2017. V jejich odpovědích stále dokola uvádí, že jsem výpověď nepodal včas a veškeré informace jsou uvedené v VOP.


Produkt

seznamka be2 registrovaný email: jarda.kozlik@seznam.cz


Požadované řešení

Pomoc se zrušením účtu, vymazáním všech informací o mé osobě a zamezení požadování jakékoliv neuhrazené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 11:31, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2018 10:49, před 7 lety

ID: CEL3AO58


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti ke dni 02.01.2017 kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.1.2018 18:14, před 7 lety


Jaroslav Pavlík

Dobrý den,
vzhledem k tomu, že emailová konverzace k ničemu nevedla řeším to zde. Bylo mi sděleno, že mé VIP člentsví je platné až do 21.3.2018 protože má písemná výpověď nebyla doručena včas a je neplatná! A stím nesouhlasím!
Dne 15.12.2017 jsem se pokoušel odeslat písemnou výpověď na uvedenou emailovou adresu kundenservice@be2.cz (v příloze zasílám print screen, že je opravdu uvedená ve VOP a jiný email zde není uvedený) bohužel se mi zpráva vrátila jako nedoručitelná (viz. druhá příloha). Pokusil jsem se tedy o druhý způsob, který nabízí Vaše stránky a to přímo v profilu v sekci: Můj profil/ vlastnosti (viz. další příloha), ale žádná záložka vlastnosti neexistuje.
Proto nejsem spokojen s uvedenými informacemi, jelikož dle uvedeného návodu není žádný uživatel schopen smazat a zrušit své VIP členství a to z důvodu, že jsou informace na stránkách nepřesné a klamavé!

Proto si stojím za okamžité ukončení VIP členství a požadování jakékoliv nezaplacené částky!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2018 21:32, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2018 12:20, před 7 lety

ID: CEL3AO58

Dobrý den,

děkujeme za Váš email.

Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná.

Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.1.2018 17:26, před 7 lety


Jaroslav Pavlík

Dobrý den,
žádám ještě o potvrzení, že k dnešnímu datu tj. 15.1.2018 nedlužím žádnou finanční částku. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.1.2018 15:41, před 7 lety

ID: CEL3AO58

Dobrý den,

potvrzujeme, že žádné další platby od Vás nebudou vyžadovány.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.1.2018 16:15, před 7 lety


Jaroslav Pavlík

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za kladné vyřízení mé stížnosti. S pozdravem Pavlík