Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 21.11.2017 jsem se registroval a zaplatil zkušební prémiové měsiční předplatné na uvedené seznamce.Žádné prodloužení prémium účtu jsem nežádal a při platbě nebylo uvedeno! Doporučený postup k ukončení uvedený na stránkách je zcela nefunkční a uvedená záložka ,,vlastnosti" neexistuje a na stránkách podpory jsou uvedené články z části česky a z části anglicky přesto jsem se domníval, že jde jen o technický problém který bude brzy vyřešen. Nebyl! Informace na stránkách jsou nepřesné a klamavé.
Přesto mi bylo společností pokoušeno o další platbu, která se naštěstí neuskutečnila. Po těchto problémech jsem našel fungující email(uvedený na stránkách společnosti kundenservice@be2.cz je nefunkční)a kontaktoval společnost s písemnou výpovědí, kterou jsem zaslal 28.12.2017. V jejich odpovědích stále dokola uvádí, že jsem výpověď nepodal včas a veškeré informace jsou uvedené v VOP.
seznamka be2 registrovaný email: jarda.kozlik@seznam.cz
Pomoc se zrušením účtu, vymazáním všech informací o mé osobě a zamezení požadování jakékoliv neuhrazené částky
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: CEL3AO58
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti ke dni 02.01.2017 kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že emailová konverzace k ničemu nevedla řeším to zde. Bylo mi sděleno, že mé VIP člentsví je platné až do 21.3.2018 protože má písemná výpověď nebyla doručena včas a je neplatná! A stím nesouhlasím!
Dne 15.12.2017 jsem se pokoušel odeslat písemnou výpověď na uvedenou emailovou adresu kundenservice@be2.cz (v příloze zasílám print screen, že je opravdu uvedená ve VOP a jiný email zde není uvedený) bohužel se mi zpráva vrátila jako nedoručitelná (viz. druhá příloha). Pokusil jsem se tedy o druhý způsob, který nabízí Vaše stránky a to přímo v profilu v sekci: Můj profil/ vlastnosti (viz. další příloha), ale žádná záložka vlastnosti neexistuje.
Proto nejsem spokojen s uvedenými informacemi, jelikož dle uvedeného návodu není žádný uživatel schopen smazat a zrušit své VIP členství a to z důvodu, že jsou informace na stránkách nepřesné a klamavé!
Proto si stojím za okamžité ukončení VIP členství a požadování jakékoliv nezaplacené částky!
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: CEL3AO58
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná.
Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
Dobrý den,
žádám ještě o potvrzení, že k dnešnímu datu tj. 15.1.2018 nedlužím žádnou finanční částku. Děkuji
ID: CEL3AO58
Dobrý den,
potvrzujeme, že žádné další platby od Vás nebudou vyžadovány.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za kladné vyřízení mé stížnosti. S pozdravem Pavlík