Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes jsem byl od vaší ochranky obviněn z krádeže.Prohledali mě a nic nenašli.Stalo se to v Bohumíně ul.9.Května.Doufám,že se to již nestane.Za ostudu způsobenou,budu chtít náhradu.Přeberte si to jak chcete.Je to vaše jméno.Byly arogantní,neřekli mi ani své jména.Co jste to za společnost a koho najímáte?Prostě,neprofesionální jednání.Podám,trestní oznámení,pro křivé obvinění.Nebo se domluvíme na nějaké kompenzaci.Děkuji za odpověd.Menšík
Z pozdravem Menšík
Kompenzace
|
Tweet |
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.
Chování pracovníků společnosti nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování personálu prodejny obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním, doporučujeme to řešit vždy rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně může být problematické zjistit, jak se celá situace udála.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.