Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes, 2.1. 2018 nebyl do schránky na ulici Sobotkova 38 v Brně doručen Sport. V poslední době (cca 2 měsíce) je to již počtvrté. Dnes ani nebylo možné se na reklamaci tisku ČP dovolat.
Vrácení peněz nebo posunutí termínu předplatného pro příští období.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány noviny, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat. Reklamaci doporučujeme uplatnit písemně formou doporučeného dopisu, nejlépe s dodejkou. V daném případě se jeví jako rozumné požadovat slevu z předplatného ve výši nedodaných výtisků.
Jestliže by se situace opakovala, potom by bylo možné uvažovat o odstoupení od smlouvy pro podstatné porušení smlouvy dle § 2002 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, které zní následovně: „Poruší-li strana smlouvu podstatným způsobem, může druhá strana bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit. Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala; v ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není."
Případně by bylo možné uvažovat také o nějakém postupu podle podmínek poskytované služby, za předpokladu, že vzniklou situaci nějakým způsobem řeší.
Deník Sport uvádí na svých webových stránkách pro příjem reklamací následující kontaktní údaje: tel. 800 300 302 nebo e-mail postabo.prstc@cpost.cz.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman