Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
přidáváme se ke stížnosti podané pod č. 19071 - alergická rekce na kaki. Pravidelně konzumujeme exotické ovoce a v poslední době i KAKI, které jsme nakupovali v síti LIDL (bez problému). V rámci nákupu v Kauflandu v Orlové, jsme tentokrát toto koupili tam a to před svátky, někdy kolem 15-20tého. nevím jistě. Chtěli jsme, aby ovoce do vánoc bylo dozrálé. Ke konzumaci jsme se dostali až nyní, tj.2.1.2018. Bylo již poloměkké. Manželka po prvním soustu měla alergickou reakci v podobě svírání v krku a trnutí. Chtěli jsme volat pohotovost. Naštěstí jen jedno sousto, které ihned vyplivla. Já jsem bohužel polknul a dlouhou dobu jsem pociťoval trpko v ústech a trnutí kořene jazyka.
Tímto se pouze hlásím jako další postižený, k již podané stížnosti ze 7.11. paní Radovou z Karviné. Je mi jasné, že k odškodnění nedojde, ani o něj nežádám. Jen chci prodejce upozornit na ověření zdroje, aby již k tomu nedocházelo. Může se stát, že jiné vadné zboží, může mít po konzumaci fatální následky. Navíc se neví, čím to bylo způsobeno. Může to být nějaký konzervant, látka aplikovaná za účelem zvýšení trvanlivosti aj.
V případě potřeby mám vzorek dotčeného KAKI
nepožaduji. Jen upozorňuji a mohu poskytnout vzorek
|
Tweet |
Dozorovým orgánem v této oblasti je Česká zemědělská a potravinářská inspekce. Jedině ona může prodejce sankcionovat za to, že prodává zdraví nebezpečný výrobek a uložit mu aby ho stáhl z prodeje. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.