Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den, pokladni tchyni pred silvestrem ve Znojme rekla, ze plysaci se daji vyzvednout do vyprodani zasob nam to ten den bohuzel casove nevychazelo tak jsme si rekli ze skocime az dnes v utery protoze jsme pocholili ze je jedno jestli nedele nebo utery, proste dokus budou. Dnes dojdu do penny a plysaky nesli nacist a to mam dve karty! Tak rekli, ze mam dojit pozdeji a mezitim plysaky schovali uplne. Co to jako je? To klamete schvalne nebo jak to jako mame chapat. Jak o zivot nakupujeme a sbirame body aby mely deti plysaka a toto. To Vam to stoji za to? Dela to o Vas bohuzel spatny obrazek :( kdybych vedela ze je to do 31.12.2017 jdeme pro to v nedeli. Prosim Vas aby jste nam ty dva plysaky vydali. Deti jsou smutne a ja nevim jak jim to vysvetlit, kdyz maji vyplnene karty :( kdyz ty plysaky mate proc to nemuzete vydat? Toto opravdu neni do vyprodani zasob :( jsme pristupem z Vasi strany zklamani a pokud nam plysaky nevydate, nakupovani v penny pro nas konci :( . Prosim o vyjadreni na mail nebo telefonem. Dekuji
Nevydani medvedu
Vydani plysaku.
|
Tweet |
Podobné druhy akcí bývají podmínkami ohraničeny jednak časově a jednak vyčerpáním zásob. Tzn., že odměny je možné vyzvedávat do konkrétního data nebo do doby, než jsou jejich zásoby vyčerpány. O těchto skutečnostech by pořadatel akce měl spotřebitele jasným a srozumitelným způsobem informovat. Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku, a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.