Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#20453Spatne informace o vydani ovecek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2018, před 7 lety

Michaela Večerová

Znění stížnosti

Dobry den, pokladni nam pred silvestrem v Mikulove odpovedela na dotaz ohledne plysaku, ze plysaci se daji vyzvednout do vyprodani zasob, pokud jeste nekde jsou. Nam to ten den bohuzel casove nevychazelo aby jsme jeli do Znojma, kde jsme vedeli, ze jeste jsou. Navstevu Znojma jsme naplanovali na dnes a oni ze je maji a nemuzou je vydat. Pro nas hrozne zjisteni. Jeli jsme sem jen kvuli tomu :( . Kdyby rekli ze je to jen do nedele jedem pro to proroze mam 3 vyplnene karty!!! To klamete schvalne nebo jak to jako mame chapat. Jak o zivot nakupujeme a sbirame body aby mely deti plysaka a toto. To Vam to stoji za to? Dela to o Vas bohuzel spatny obrazek :( kdybych vedela ze je to do 31.12.2017 jdeme pro to v nedeli. Prosim Vas aby jste nam ty tri plysaky vydali. Deti jsou smutne a ja nevim jak jim to vysvetlit kdyz maji vyplnene karty :( kdyz ty plysaky mate proc to nemuzete vydat? Toto opravdu neni do vyprodani zasob :( jsme pristupem z Vasi strany velmi zklamani, protoze k Vam jezdime nejcasteji :( a nechavame u vas desetitisice :( To stejne se nam stalo v penny :( nechapu co se to deje :( naposledy co neco sbirame. Prosime o vydani ovecek kdyz je mate a nejakym zlusobem o potreatani pani prodavacky, ktera mylne informovala a my jsme se ted dostali do teto situace :( Vyjadreni muzete poslat na mi.vecerova@seznam.cz Dekuji


Produkt

Nevydani ovecek


Požadované řešení

Vydani ovecek a potrestani pani prodavacky, ktera bohuzel pochybyla a privedla nas do neprijemne situace :( ac nerada na vyzadani reknu, ktera to byla :(


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2018 12:23, před 7 lety

Podobné druhy akcí bývají podmínkami ohraničeny jednak časově a jednak vyčerpáním zásob. Tzn., že odměny je možné vyzvedávat do konkrétního data nebo do doby, než jsou jejich zásoby vyčerpány. O těchto skutečnostech by pořadatel akce měl spotřebitele jasným a srozumitelným způsobem informovat. Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku, a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2018 13:19, před 7 lety

Dobrý den, paní Večerová,

za mylnou informaci, kterou jste obdržela od naší zaměstnankyně, se omlouváme. O tom, do kdy tato akce platila, jsme informovali přímo v našem letáku i na webových stránkách. Přestože se nálepky přestaly vydávat již na Štědrý den, rozhodli jsme se zákazníkům vyjít vstříc a ovečky rozdávat až do konce roku. Pokud jste měla pochybnosti, stačilo se na nás obrátit prostřednictvím zákaznické linky, nebo našich facebookových stránek.

V tuto chvíli Vám už bohužel nemůžeme pomoci.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2018 09:14, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2018 06:48, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.