Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20458Nedoručení zásilky ze zahraničí, která je již v ČR od 13.12.2017

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2018, před 7 lety

Ivana Kolářová

Znění stížnosti

Ráda bych touto cestou upozornila na neprofesionální chování společnosti PPL. Objednaná zásilka byla přijata od Deutche Post DHL 13.12.2017, obdržela jsem i info email od PPL s přislíbeným doručením následující den 14.12.2017. Avšak od té doby žádné další informace nemám!!! Na zákaznickou linku se nelze dovolat. Teprve včera 2.1.2018 jsem se dovolala - po 9 hod. mi paní tvrdí, že za půl hodiny bude řidič doručovat. Po dalším telefonátu v 16 hod. mi pán tvrdí, že 28.12.2017 nešlo doručit kvůli plnosti v parcelshopu - následně je hovor přerušen??!! V 16,05 volám znovu a paní mi tvrdí, že dnes 2.1.2018 řidič nemohl doručit zásilku kvůli plnosti v parcelshopu. S paní ještě opravím nesmyslné tel. číslo!!?? A volím tedy jiný parcelshop s příslibem doručení 3.1.2018 na 100%, ale zatím žádné sms, email či jiné info.
Email zpráva: CC-209587 - žádná odpověď
Email reklamace: CC-224810 - žádná odpověď


Produkt

Číslo zásilky: 22000838801


Požadované řešení

Žádám o okamžité doručení zásilky v domluveném termínu a adrese parcel shopu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2018 12:42, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2018 20:52, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.