Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Ráda bych touto cestou upozornila na neprofesionální chování společnosti PPL. Objednaná zásilka byla přijata od Deutche Post DHL 13.12.2017, obdržela jsem i info email od PPL s přislíbeným doručením následující den 14.12.2017. Avšak od té doby žádné další informace nemám!!! Na zákaznickou linku se nelze dovolat. Teprve včera 2.1.2018 jsem se dovolala - po 9 hod. mi paní tvrdí, že za půl hodiny bude řidič doručovat. Po dalším telefonátu v 16 hod. mi pán tvrdí, že 28.12.2017 nešlo doručit kvůli plnosti v parcelshopu - následně je hovor přerušen??!! V 16,05 volám znovu a paní mi tvrdí, že dnes 2.1.2018 řidič nemohl doručit zásilku kvůli plnosti v parcelshopu. S paní ještě opravím nesmyslné tel. číslo!!?? A volím tedy jiný parcelshop s příslibem doručení 3.1.2018 na 100%, ale zatím žádné sms, email či jiné info.
Email zpráva: CC-209587 - žádná odpověď
Email reklamace: CC-224810 - žádná odpověď
Číslo zásilky: 22000838801
Žádám o okamžité doručení zásilky v domluveném termínu a adrese parcel shopu.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.