Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Odstoupila jsem od kupní smlouvy na obj. 617202930 u spol. Patro.cz která je dceřinou spol. NWT a.s.Dle čísla zásilky DR0244668893x jim bylo odstoupení včetně výrobku dne 12.12.2017 doručeno. Od té doby ticho po pěšině.Nikdo na maily nereaguje a na telefonáty jen odpoví že to prověřují.
obj.617202930 -Dlouhý zimní fusak do kočárku s vlnou 105cm v ceně 1034,-kč
Navrácení finančních prostředků na účet
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Stížnost znovuotevíráme, aby společnost měla možnost doplnit své vyjádření.
Dobrý den,
objednávka k obj. 617202930 byl vytvořen dobropis a částka byla zaslána na Váš bankovní účet 3.1.2018. K prodlení došlo z důvodu svátků. Za vzniklé prodlení se Vám omlouváme.
Lukáš Zasadil
Patro.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.