Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den dnes 3.1.2018 jsme s přítelkyní navštívili vás obchodní řetězec a nestačili se divit. V pultu s drůbeží máte kachní stehna zelená jak strom v létě a když jsme na to upozornili tak se nám dostalo akorát nevybraného chování typu: nám už to takto poslali a tečka....to jsem už nechápal a rovnou zavolal na Čoiku....to že máte před svým nosem zelené maso vás neopravňuje na tom hnusu snad vydělávat ne? Neodsuzuji všechny zaměstnance ale tato paní by zasloužila aby ji někdo z vašich produktů uvařil lahůdku
Kachní stehna v pultu drůbeže s názvem akce s datumem spotřeby do 07.01.2018
Tu paní těžce pokárat Neli vyhodit a doufat a modlit se aby se již nic podobného nestalo ...nezdá se vám že máte odpovědnost za své potraviny?
|
Tweet |
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).
Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitel požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět do měsíce o postupu v dané věci.
Obecně platí, že mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Dobrý den, pane Filine,
za tuto zkušenost se omlouváme a děkujeme za upozornění. Budeme informovat odpovědné vedoucí, aby se zaměřili na lepší kontrolu čerstvosti a postarali se o opětovné proškolení personálu.
Věříme, že příště už nebude problém a přejeme příjemný zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den přeji a k tomu pevné nervy...nejde o proškolení a hned vysvětlím proč...jde o skutečnost chování personálu, když na něco upozorníme tak má proběhnout kontrola a ta skutečně proběhla od té paní ale to že k tomu bylo nevybrané chování a nakonec věta která mě úplně dostala: takhle to přišlo s tím já nic neudělám!!! ...no to se nezlobte ale mít u sebe foťák nebo telefon s fotakem tak mě pochopíte..... problémy určitě už nebudou jelikož chodíme jinam a když už tedy máme zajít do Lidlu tak rozhodně ne pro maso......s pozdravem Filin
Dobrý den, pane Filine,
mrzí nás, že Vás tato nepříjemnost odradila od nákupu v naší prodejně. Vaše upozornění jsme samozřejmě předali a věříme, že pokud si k nám někdy opět najdete cestu, něco podobného už se opakovat nebude.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.