Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:788
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#20464Zelené maso a neschopnost zaměstnanců v Lidl u nemocnice Tábor

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2018, před 7 lety

Václav Filin

Znění stížnosti

Dobrý den dnes 3.1.2018 jsme s přítelkyní navštívili vás obchodní řetězec a nestačili se divit. V pultu s drůbeží máte kachní stehna zelená jak strom v létě a když jsme na to upozornili tak se nám dostalo akorát nevybraného chování typu: nám už to takto poslali a tečka....to jsem už nechápal a rovnou zavolal na Čoiku....to že máte před svým nosem zelené maso vás neopravňuje na tom hnusu snad vydělávat ne? Neodsuzuji všechny zaměstnance ale tato paní by zasloužila aby ji někdo z vašich produktů uvařil lahůdku


Produkt

Kachní stehna v pultu drůbeže s názvem akce s datumem spotřeby do 07.01.2018


Požadované řešení

Tu paní těžce pokárat Neli vyhodit a doufat a modlit se aby se již nic podobného nestalo ...nezdá se vám že máte odpovědnost za své potraviny?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2018 13:45, před 7 lety

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).

Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitel požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět do měsíce o postupu v dané věci.

Obecně platí, že mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2018 14:12, před 7 lety

Dobrý den, pane Filine,

za tuto zkušenost se omlouváme a děkujeme za upozornění. Budeme informovat odpovědné vedoucí, aby se zaměřili na lepší kontrolu čerstvosti a postarali se o opětovné proškolení personálu.

Věříme, že příště už nebude problém a přejeme příjemný zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2018 16:51, před 7 lety


Václav Filin

Dobrý den přeji a k tomu pevné nervy...nejde o proškolení a hned vysvětlím proč...jde o skutečnost chování personálu, když na něco upozorníme tak má proběhnout kontrola a ta skutečně proběhla od té paní ale to že k tomu bylo nevybrané chování a nakonec věta která mě úplně dostala: takhle to přišlo s tím já nic neudělám!!! ...no to se nezlobte ale mít u sebe foťák nebo telefon s fotakem tak mě pochopíte..... problémy určitě už nebudou jelikož chodíme jinam a když už tedy máme zajít do Lidlu tak rozhodně ne pro maso......s pozdravem Filin

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2018 13:18, před 7 lety

Dobrý den, pane Filine,

mrzí nás, že Vás tato nepříjemnost odradila od nákupu v naší prodejně. Vaše upozornění jsme samozřejmě předali a věříme, že pokud si k nám někdy opět najdete cestu, něco podobného už se opakovat nebude.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 21:31, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:56, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.