Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
29. prosince jsem na e-shop Velade, na adresu velade@seznam.cz napsala níže zmíněný mail, nikdo se mi však neozval. Dnes jsem volala na číslo uvedené v kontaktech, ale číslo neexistuje. CO MÁM DĚLAT?
Dobrý večer,
Před týdnem jsem obdržela Vámi zaslaný balíček s mou objednávkou. Nejenom, že jste využili jiného dopravce, než jsem vybrala, nemohu nikde najít doklad, ke stažení, o kterém píšete vespod přiloženého mailu.
To vše by stále ještě bylo přijatelné, kdybych dnes, po otevření lahvičky nezjistila, že jde o falsifikát. Lahvička je vyrobena z jiného materiálu, v jíném odstínu, v jiné velikosti, naprosto nekvalitně – okousané víčko, jiný odstřikovač, řetízek je tlustší, víčko větší a na dně lahvičky chybí černé evidenční číslo nemluvě o naprosto nekvalitním gravírování textu (nejde o rozmazanou fotku). Uvnitř rozhodně není parfémovaná voda a bojím se, že ani toaletní. Na přiložených fotografiích je patrné, která lahvička je originál.
Požaduji vyjádření a okamžité navrácení peněz včetně poštovného a balného.
Pokud chcete falsifikát nazpět, pošlete si kurýra, nehodlám Vaše pochybení platit ze svého.
Čekám na vyjádření obratem.
NIKDO SE MI VŠAK NEOZVAL.....
Myslíte, že mám šanci?
Všem děkuji za možné rady.....
Monika Becisová
Chloé Chloé Love parfémovaná voda dámská 75 ml http://www.velade.cz/parfemy-pro-zeny/1785-chloe-chloe-love-parfemovana-voda-75-ml.html?search_query=chloe&results=2
Prosím o navrácení peněžních prostředků včetně poplatku za dopravu a balení. Dodavateli nevěřím, proto nechci výměnu zboží.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu v podobě opravy věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.
Byl-li však zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nabízení nebo prodej výrobků porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, které spotřebitelka může podat podnět.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Stížnost přeřazujeme na žádost na spotřebitelku, aby mohla své vyjádření doplnit o přílohy.
Dobrý den, chci se zachovat dle pravidel, proto ukládám další informace: kontaktovala jsem dodavatele na dalších 3 mailových adresách včetně vyplnění dotazníku přímo na jejich webu. Stále se nikdo neozval. Proto jsem případ postoupila ČOI a ta předala na orgán, který má oblast na starosti (konkrétně Jeřábkova 4, Brno; ČJ 6409/18/3000). Dále jsem informovala web Heureka a ta dodavatele vyškrtla z evidence.
Pevně věřím, že veškerá má snaha zamezí dodavatel v podvádění dalších spotřebitelů.
Pro lepší představu, přikládám fotky, kde je evidentní rozdíl.
Nyní mám již originální parfém a kvalita je nesrovnatelná, voním celý den po 3 stříknutích ráno a možná 1x před cestou z práce....s vodou, co jsem dostala od dodavatele Velade jsem se stříkala třeba 10x za den a večer nebylo cítit nic.
A originální parfém měl ještě na víčku ochranou fólii, což padělek také neměl.
Přeji hezký den a moc děkuji, že se mým případem zabýváte.
Pokud budu znát další informace, hned je sem napíši.
Monika Becisová
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.