Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#2047Termín vyřešení pojistné události

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2014, před 11 lety

Pavel Bodlák

Znění stížnosti

Dne 13.12.13. zakoupen na pobočce v P7 Tablet Lenovo Miix2 8 Silver 3G (NT 213a3g)s pojištěním 2 roky proti krádeži a poškození (SL095a-za 1.416,-).26.12.13.byl pádem při vyndavání z tašky poškozen(prasklý)display.
27.12.13-předáno k opravě,či výměně v rámci pojistky- přijato pod kodem (POJ 13288662r).
Předpokládal jsem,že bude vše vyřešeno max.do měsíce.Na odkazu na stránkách Alza se v zákaznické sekci dočtu tuto formulaci :
"Reklamace nesplňuje záruční podmínky a byla zamítnuta. Zboží je na přání zákazníka zasláno dodavateli na posouzení oprávněnosti reklamace. Lhůta pro toto posouzení není nijak stanovena."
Při uzavírání pojistky jsem byl ujištěn,jak je výhodná a případná událost se řeší obratem výměnou,či expresní opravou.
Jediná informace je reálně,že lhůta pro posouzení není stanovena.
Urgoval jsem třikrát e-mailem na reklamační oddělení.Vždy pouze automatická odpověď,že reklamace ze strany dodavatele není vyřešena.


Produkt

Tablet PC Lenovo Miix 2 8 Silver 3G (NT 213a3G),Pojištění 2 roky (SL 095a)


Požadované řešení

Nejedná se o reklamaci,není třeba nic posuzovat.Chci v rámci pojistky zboží bezodkladně vyměnit,či opravit.
Žádám tedy o sdělení termínu opravy,či výměny.
Formulace,že lhůta není nijak stanovena je nepřijatelná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2014 08:54, před 11 lety

V tomto případě záleží, jak je vyřiřizování pojistné události specifikováno v pojistných podmínkách. V případě, že je tam stanoveno, že ihned pojištěný obdrží jiný výrobek atd. má na takové plnění dle smlouvy nárok. Obecně dle § 16 zákona o pojistné smlouvě platí, že:
(1) Pojistitel je povinen po oznámení události, se kterou je spojen požadavek na plnění z pojištění, bez zbytečného odkladu zahájit šetření nutné ke zjištění rozsahu jeho povinnosti plnit.
(2) Pojistné plnění je splatné do 15 dnů po skončení šetření podle odstavce 1. Šetření je skončeno, jakmile pojistitel sdělí jeho výsledky oprávněné osobě.
(3) Nestanoví-li tento zákon jinak, je pojistitel povinen ukončit šetření do 3 měsíců po tom, co mu byla tato událost podle odstavce 1 oznámena. Nemůže-li ukončit šetření ve lhůtě podle věty prvé, je pojistitel povinen sdělit osobě, které má vzniknout nebo vzniklo právo na pojistné plnění, důvody, pro které nelze šetření ukončit, a poskytnout jí na její žádost přiměřenou zálohu. Lhůtu podle věty prvé lze dohodou prodloužit. Tato lhůta neběží, je-li šetření znemožněno nebo ztíženo z viny oprávněné osoby, pojistníka nebo pojištěného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2014 08:43, před 11 lety

Vážený pane Bodláku,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám hluboce omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny zpracování agendy tohoto fóra.

Vaše pojistná událost byla v souladu s pojistnými podmínkami vyřízena 30.1. výměnou pojištěného produktu. Za nedorozumění ohledně termínových garancí vyplývajících z pojistných podmínek se omlouvám a budeme Vás v této souvislosti ještě kontaktovat e-mailem pro případné upřesnění.

S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění

Jiří Horáček
ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.4.2014 08:47, před 11 lety


Pavel Bodlák

Hodnocení:

Komentář: velmi děkuji dTestu