Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Objednala jsem si balík přes e-shop,který byl během 2.dnů předán do Vaší přepravní společnosti.Měl být doručen na mojí soukromou adresu,ale místo toho skončil na výdejním místě.Po telefonickém hovoru se zákaznickou linkou mi bylo řečeno,že mi balík nemůžou přivézt,protože to nestíhají.Velice mě to zklamalo-vždy jsem upřednostňovala Vaší společnost.Nevlastníme auto,takže budu muset nechat zásilku propadnout a objednat si znova s jinou dopravou.NESKUTEČNÉ!!
Ć. BALÍKU-41091682665-NA JMÉNO JAROSLAV PODANÝ,KVÉTINOVÁ 25 DOLNÍ ZÁLEZLY
Žádné neexistuje
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.