Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20470Neschopnost doručit balík na soukromou adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2018, před 7 lety

Jana Podaná

Znění stížnosti

Objednala jsem si balík přes e-shop,který byl během 2.dnů předán do Vaší přepravní společnosti.Měl být doručen na mojí soukromou adresu,ale místo toho skončil na výdejním místě.Po telefonickém hovoru se zákaznickou linkou mi bylo řečeno,že mi balík nemůžou přivézt,protože to nestíhají.Velice mě to zklamalo-vždy jsem upřednostňovala Vaší společnost.Nevlastníme auto,takže budu muset nechat zásilku propadnout a objednat si znova s jinou dopravou.NESKUTEČNÉ!!


Produkt

Ć. BALÍKU-41091682665-NA JMÉNO JAROSLAV PODANÝ,KVÉTINOVÁ 25 DOLNÍ ZÁLEZLY


Požadované řešení

Žádné neexistuje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2018 13:34, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2018 20:43, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.