Společnost


SAZKA a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#20472Nevyplaceny stiraci los

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2018, před 7 lety

Ivan Pullmann

Znění stížnosti

Nevyplacena zkutecna vyhra


Produkt

003-0807803310-20912 cislo licence 17746819


Požadované řešení

Resit situaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2018 13:51, před 7 lety

Svůj nárok na výhru sázející uplatňuje předložením platného a nepoškozeného losu ke kontrole (validaci) prodejci. Prodejce na žádost sázejícího ověřuje prostřednictvím terminálu a v případě, že v daném prodejním místě není umístěn terminál prostřednictvím validačních symbolů, zda je los výherní. Rozhodující skutečností pro zjištění, zda je los výherní, je záznam identifikačních údajů losu v databázi centrálního systému SAZKA a.s. Výhra může být sázejícímu vyplacena pouze na základě předložení originálního Losu. Los je jediným platným dokladem, na základě kterého je možné získat výhru. Při výplatě výhry prodejce odebere sázejícímu výherní los a vyplatí výhru.

Nebyla-li výhra vyplacena, má spotřebitel možnost podat reklamaci. Reklamaci výhry je možné uplatnit v kterémkoli prodejním místě, kde je v provozu terminál.

V případě, že dojde mezi SAZKA a.s. a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o hře, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 21:38, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.