Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Svůj nárok na výhru sázející uplatňuje předložením platného a nepoškozeného losu ke kontrole (validaci) prodejci. Prodejce na žádost sázejícího ověřuje prostřednictvím terminálu a v případě, že v daném prodejním místě není umístěn terminál prostřednictvím validačních symbolů, zda je los výherní. Rozhodující skutečností pro zjištění, zda je los výherní, je záznam identifikačních údajů losu v databázi centrálního systému SAZKA a.s. Výhra může být sázejícímu vyplacena pouze na základě předložení originálního Losu. Los je jediným platným dokladem, na základě kterého je možné získat výhru. Při výplatě výhry prodejce odebere sázejícímu výherní los a vyplatí výhru.
Nebyla-li výhra vyplacena, má spotřebitel možnost podat reklamaci. Reklamaci výhry je možné uplatnit v kterémkoli prodejním místě, kde je v provozu terminál.
V případě, že dojde mezi SAZKA a.s. a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o hře, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.