Společnost


VSP DATA a.s.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#20474Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2018, před 7 lety

Karel Škubal

Znění stížnosti

22.12.2014 jsem synovi koupil sluchátka u f. AARON shop s.r.o.dnes již neexistuje,1.reklamace 11.5.2015 výměna sluchátek,2.reklamace 1.2.2016 výměna za nová sluchátka FM5R40G7GHPJ,3.reklamace výměna opět za nová sluchátka 14.12.2016 č.FM6QR1C3GHPJ,4.reklamace6.11.2017 neuznaná,neuspěšně jsem vyřizoval reklamaci s reklamačním technikem této firmy


Produkt

sluchátka B0547-12-URBEATS(2ND GENERATION)BLUE č.FM6QR1C3GHPJ


Požadované řešení

pro syna bych rád nová sluchátka v té krabičce jsou jen sluchátka chápal bych,kdyby měnili nějakou součástku ,ale to se jim ani nevyplatí a vždy vyměnili kompletní zařízení a to poslední před rokem,kdyby to vydrželo aspoň tři nebo čtyři roky tak nic neřeknu ,ale tolik reklamací co už jsem tomu věnoval času ze slušnosti by mi měli vrátit peníze,ale toho se nedočkám


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2018 10:11, před 7 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, který se spotřebitelem uzavřel kupní smlouvu, a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné uplatňovat vůči prodávajícímu.

V aktuálně platném občanském zákoníku, zákon č. 89/2012 Sb., se již nenachází výslovné ustanovení o tom, že při výměně zboží běží nová dvouletá záruka. Existuje proto právní názor, že na základě onoho chybějícího ustanovení v novém občanském zákoníku nelze dovodit prodlužování doby pro uplatnění práv z vadného plnění. Přesto se však lze přiklánět i k výkladu, že doba pro uplatnění práv z vadného plnění při výměně zboží běží od počátku. Podle § 2165 odst. 1 občanského zákoníku je totiž možné uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Obdrží-li spotřebitel novou věc, z logiky věci by i tato doba měla běžet od počátku, neboť smyslem tohoto ustanovení je garantovat spotřebiteli možnost reklamovat skryté vady po dostatečně dlouhou dobu. Vzhledem k dané nejasnosti čekáme na závazný právní názor soudů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2018 13:19, před 7 lety

Zdravim,
Spolecnost VSP DATA v predmetu stiznosti postupovala plne ve shode s nastavenymi procesy vyrobce, jehoz je smluvnim partnerem. Z pozice servisniho partnera vyrobce nelze teto pripad 35 mesicu od zakoupeni zarizeni resit jako zarucni. S pozdravem Jindrich Zitek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2018 12:32, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 20:25, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.