Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20478Neuhrazení škody na vozidle

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2018, před 7 lety

Martin Chlebovský

Znění stížnosti

Koncem roku mi vozidlo přede mnou rozbilo čelní sklo.
Řidič byl ochoten zastavit, díry ve skle prohlédl, a na základě skelného prachu a čerstvé rány sám usoudil že mohl sklo rozbít, a společně jsme sepsali protokol. Na pojišťovně Kooperativa jsme to ihned ohlásili, a řádně zaevidovali. Na základě tohoto pak ale zamítly pojistné plnění z důvodu, že to že se oba zúčastnění vyjádřili že k nehodě takto došlo, tak pro pojišťovnu to není důkazem, a proto zamítly vyplacení pojistné částky.

Na PČR to také bylo hlášeno.

Ve finále sklo uhradím sám.


Produkt

Povinné pojistné vozidla


Požadované řešení

Ideálně kdyby uhradily škodu, ale kdyby se jen zviditelnila reakce Kooperativy a dostala se do podvědomí lidí, jak zacházejí s klienty, tak to bude také potěšující.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2018 13:57, před 7 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.

Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry šetření pojistné události, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím. Domáhat se svého práva může spotřebitel také soudní cestou.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.