Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20479Reklamace dovolené - ztráta radosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2018, před 7 lety

Růžena Vráblíková

Znění stížnosti

Dvakrát jsem neúspěšně reklamovala dovolenou. Na stránkách CK uvádí Menší písčito-oblázková pláž přímo u hotelu. Ta tam sice je, ale není k použití.
Jsou tam půl metrové nánosy řas, vytéká tam odpad z hotelu a je tam neuvěřitelný smrad. Do moře se nedá přes nánosy projít. Z vyjádření CK je vše v pořádku, neboť výskyt řas CK ani hotel nemůže ovlivnit,protože tento biotop je v podstatě chráněn a musí se počkat, až jej voda odplaví. Ale to se bohužel nestane, jen přibývá. A nikdo jej neřeší. Dva dny byla pláž zcela uzavřena, po bouřce neboť se ukázaly odpadní trubky z hotelu. Druhý den tam dělníci na ně naházeli písek,aby je zakryly, a za dva dny ho voda odplavila a bylo vše stejné. Další pláž byla 2 km.


Požadované řešení

Požadovala jsem 15% z ceny zájezdu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2018 09:53, před 7 lety

Měl-li zájezd vady a vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2018 20:55, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.