Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
V tomto okopírovaném e-mailu odeslaném 16. 11. 2012 p. ředitelce Topolové, je popsaná celá historie nedořešeného problému.
Dobrý den, paní ředitelko,
obracím se na Vás, protože nikdo z Vašich zaměstnanců neprojevil dostatek vůle a zodpovědnosti splnit své závazky vůči mě,
Vaší klientce . A to od 18.4.2012, kdy jsem na Vaší pobočce v Pardubicích koupila Škodu Fabii r.v. 2002.
O samotné auto nejde, to je naprosto vynikající. Jde o jeho servisní knížku.
Při výběru auta jsem zvolila prioritu prvního majitele a servisní knížku s kompletní servisní historií vozidla.
Bylo mi předvedeno nyní již mé auto, které toto splňovalo, tedy ve Vašem inzerátu (mám kopii). Při jeho prohlídce se ale přišlo na to, že serviska patří k jinému autu (Octavia,cca 220000km).
Váš prodejce mi řekl, že serviska zřejmě zůstala v Praze na centrále a že mi ji doručí následně i s TP, s možností náhrady výpisem kompletní servisní historie vozidla ze Škoda servisu. Toto jsem si nechala zapsat do protokolu o zkušební jízdě a předání vozidla, potvrdit razítkem a podpisem. TP přišel poštou, ale bez servisky. Proto jsem kontaktovala prodejce na tel. 724606667 (udávám telefon, jméno neznám) a ten slíbil, že se poptá a u toho zůstalo. Takto jsem kontaktovala jiného prodejce, p. Petrželku, také marně. Několikrát Vaši centrálu, kde to vždy (bez efektu) urgovali v PC a záznam tam musíte mít. Poté p. Víška, také několikrát, kde výsledná odpověď vždy zněla "asi příští týden".
Mimo to, jsem 15.8.2012 p.Víškovi poslala SMS se třemi adresami autoservisů Škoda, kde auto bylo servisováno a které jsem získala od bývalé majitelky, kterou jsem musela najít a kontaktovat sama.
Protože mi došla trpělivost, vyžádala jsem si od p. Vítka kontakt na jeho nadřízeného. P. manažer Pour mě kolem 10.9.2012 na popud p. Vítka kontaktoval, s tím, že to urychlí. Jak řekl p. Pour, urychlil to, ale výsledek byl zcela k ničemu. Přišla mi poštou "serviska" s jedním záznamem z roku 2010 kde podle záznamu byl pouze vyměněn olej a zaškrtnuta servisní prohlídka. Zbytek zůstal prázdný. Zavolala jsem p. Pourovi, abych ho informovala o výsledku a jestli by to mohl dát do pořádku a on mě v podstatě slušně odbyl, že on to mohl jen urychlit. Proto jsem znovu zavolala p.Vítkovi a poté mu servisku vrátila spolu (znovu) s těmi adresami servisů Škoda, s tím, že požaduji záznamy kompletního servisu auta. Slíbil, že to zařídí. Zařídil to asi tak, že mi 12.11. 2012 přišla "serviska" s vykřížkovanými neprovedenými úkony v tom samém jediném zápisu z roku 2010.
Takže celkem vzato, výsledek mých priorit a Vašich služeb je, že mám podle vašeho AAA Auto autobazaru 10 let staré auto s jednou výměnou oleje a jednou servisní prohlídkou?
Nebo auto bez servisní knížky, předražené o tržní hodnotu servisní knížky.
K tomu jako bonus utracené peníze za telefony a projetou naftu při četných návštěvách pardubické pobočky?
A nádavkem spoustu zbytečně ztraceného času!
Kdo mi toto nahradí?!
Dnes jsem si byla v chrudimském Škoda servisu ověřit platnost takovéto "servisky". Jaké překvapení, že ho označili za cár papíru!
Jestli jsem Vás alespoň trochu zaujala a budete se mým problémem zabývat, tak Vám mohu všechny podklady zaslat oskenované
na e-mail.
Myslím, že jsem trpělivosti předvedla spoustu, takže jí víc nemám. Proto jsem Vás nucena upozornit, že v případě liknavosti ze strany Vaší společnosti, přistoupím k medializaci.
Reakce p. ředitelky Topolové :
Vážená paní S.
Váš e-mail jsem obdržela a nařídila jsem kolegům, aby ho prošetřili. Velmi brzy by Vás měli kontaktovat.
Pokud byste i nadále nebyla s vyřízením spokojena, můžete se na mě kdykoliv znovu obrátit. Stejně tak přivítám i Vaši informaci o tom, jak celá záležitost dopadla.
Hezký den
Vaše
Karolína Topolová
Generální ředitelka
AAA AUTO
Dobrý den paní ředitelko,
bohužel musím využít Vaší nabídky, se na Vás obrátit v případě nespokojenosti s vyřízením své stížnosti.
Pravda je, že se Váš kolega p. Felcman ozval velmi záhy a že jsme vedli telefonické vyjednávání ohledně finančního vyrovnání, neboli odškodnění za nedodanou servisní knížku (plná nádrž, navigace a jiné nepřiměřené nabídky, které jsem nepřijala), ale také udělal to, že se mi 5.12.2012 ozval naposled. 12.12.2012 jsem mu poslala SMS, která zůstala bez odezvy.
Získala jsem pocit, že toto je zřejmě taktika Vaší společnosti, jak se zbavit " problémového" zákazníka.
Uvítám uzavření této velmi nepříjemné záležitosti.
S pozdravem S.
Na tento e-mail jsem již nedostala žádnou odpověď.
Na jistou dobu jsem ztratila naději, že se obyčejný člověk může dočkat nápravy, ale našla jsem tyto stránky...
Škoda Fabia r. v. 2002, původní SPZ: 1A76276, VIN: TMBHS46Y623585069, č. TP 611531
Auto jsem u Vás koupila za 110 000,-
Chrudimský Škoda autobazar ohodnotil cenu nedodané servisní knížky v době koupě na 10 000,-Kč.
Požadovanou platnou servisní knížku nemám, ale zaplatila jsem za ni.
Řešení které přijmu, je vrácení přeplatku za nedodanou servisní knížku, tzn. 10 000,-Kč.
|
Tweet |
V případě, že bylo ve smlouvě sjednáno, že s vozem bude dodána i servisní knížka, je prodejce povinný dle smlouvy i plnit. Pokud nebyla servisní knížka dodána se všemi náležitostmi a prodejce ji ani dodat nemůže, má kupující nárok na přiměřenou slevu z ceny výrobku.
Dobrý den, snažíme se ten příklad již rozklíčovat, kontaktoval Vás pan Pour. V předávacím protokolu k vozidlu je zaznačeno, že je bez servisní knihy - můžete mi prosím poslat kopii onoho inzerátu, jak zmiňujete výše? Děkuji za Váš čas. vojtech.torac(zavinac)aaaauto.cz
Dobrý den, p, Pour mě již kontaktoval a zmíněnou kopii jsem mu zaslala. Zašlu ji i vám spolu s předávacím protokolem, kde je ručně vepsána poznámka, že SK bude dodána, nebo výpis historie vozidla ze Škoda servisu. Podepsáno s razítkem.
Děkuji.
Spozdravem
Věra S.
Dobrý den, věřím, že se nám podařilo najít řešení, jak celou věc napravit a celou věc v pondělí uzavřeme. Děkuji, že jste využila toto forum, což nám pomohlo případ znovu otevřít a vyřešit. V případě dotazů, kontaktujte prosím znovu pana Poura, případně mi napište. Děkuji, Vojtěch Toráč
Hodnocení: