Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Výměna baterie v Iphone 5S. Výměna trvala hodinu, při vyzvednutí nebyly do telefonu zašroubovány zpátky šroubky (přilepeny páskou ze zadní strany telefonu, poškrábaly na 2 místech kryt)), původní baterie byla viditelně hrubou silou poškozena při vyjímání. Také kryt telefonu doznal několika škrábanců (telefon byl před výměnou jako nový). Po zapnutí nefungovalo ovládací tlačítko, tedy telefon byl nepoužitelný. Odmítl jsem zařízení převzít a trval na opravě. Vyřešení jen reklamace opravy trvalo na pobočce přes 2h. Jaký očekávat nyní postup servisu a jaká jsou má práva v momentě, kdy nevěřím, že servis provede opravu kvalitně, ale už není možné vrátit věc do stavu před výměnou baterie?
Iphone 5S 16GB, řešeno na pobočce Brno - nám. Svobody 2.1.2018
V rámci zachování dobrého jména firmy bych záležitost považoval za uzavřenou výměnou telefonu za stejný nový nerozbalený kus, protože opravdu není má vina, že technik při obyčejné výměně baterie pokazí a poškodí v mém jinak bezvadném telefonu něco dalšího. Kdo mi zaručí, že jsou k opravě použité originální díly a je dodržený technologický postup montáže daný výrobcem, když Mobilpohotovosti už nevěřím?
|
Tweet |
Převzala-li společnost věc k opravě, ručí za škodu způsobenou během této opravy dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Společnost by se této odpovědnosti zbavila jedině v případě, jestliže by prokázala, že by ke škodě došlo i jinak.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený zákazníku,
naše společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů skrze platformu mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz.
Poprosíme Vás, abyste nás kontaktoval přímo prostřednictvím kontaktního formuláře na webové adrese https://www.mp.cz/kontakty.
Váš podnět bude prověřen v co nejkratší době. S výsledkem prověření budete seznámen, v případě, pochybení na naší straně Vám bude nabídnuta satisfakce.
Děkujeme
Mobil Pohotovost
Mobil Pohotovost reagoval telefonicky asi 2. nebo 3. den po přijetí telefonu do opravy tak, že závadu na středovém tlačítku se podařilo odstranit, ale stále není možné zašroubovat šroubky okolo nabíjecího portu a z tohoto důvodu budou měnit celý přední panel telefonu. Dále se uvidí.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.