Společnost


Martin Vítek

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20486Odmítnutí vrácení peněz za zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2018, před 7 lety

Martina Vávrová

Znění stížnosti

Dne 21/12/17 jsem zaplatila za zboží z oblasti zdravé výživy prezentované jako zdravé. Po vyzvednutí zboží 2/1/18 a přečtení jeho složení jsem se chtěla domluvit na vrácení zboží z důvodu jeho složení. Bohužel již mimo místo prodeje. Při koupi prodejce neposkytl možnost se na složení výrobku podívat a zaručoval se, že jde pouze o bylinky a čaj. Výrobek obsahuje také maltodextrin a modifikovaný škrob, které zdravé nejsou. Dnes 3/1/18 se mi prodejce podařilo kontaktovat telefonicky. Deklaruje, že zboží vrátit nejde. Prý si ukončil živnost ke konci roku 2017. Existuje nějaký způsob, jak se bránit?

Děkuji


Produkt

lživá reklama - ujišťování, že se jedná o výrobek z čaje a bylinek, přestože hlavní složkou je umělé sladidlo a obsahuje modifikovaný škrob. Kdyby tyto informace byly poskytnuty předem výrobek bych si nikdy nezakoupila


Požadované řešení

Prodejce vrátí peníze za zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2018 17:10, před 7 lety

I po zániku živnostenského oprávnění musí osoba dříve provozujíí živnost vypořádat případné závazky (např. právě ohledně odstupování od smluv nebo ohledně reklamací). Za tím účelem má podnikatel v § 31 odst. 16 zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, vymezenou povinnost nejpozději ke dni ukončení činnosti v provozovně oznámit živnostenskému úřadu, na jaké adrese lze vypořádat jeho případné závazky. Podnikatel je povinen ohlásit i každou změnu této adresy po dobu 4 let ode dne ukončení činnosti v provozovně. Doporučujeme si tedy u příslušného živnostenského úřadu ověřit adresu pro vypořádání závazků a na ni uplatnit reklamaci, což lze učinit písemně spolu se zasláním zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 21:45, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.