Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Přepravní společnost DPD mi měla 27.11.2017 doručit balíček,který mi zaslala společnost Acer ze servisního střediska v Brně,jednalo se o opravu mého tabletu u kterého byl špatný kabel na nabíjení zařízení. Do servisního střediska společnosti Acer jsem zasílal originální obal,návod k použití,doklad o koupi a kabel,který měl být vyměněn(samotné zařízení jsem tentokrát do servisního střediska Acer v Brně nezasílal,jen vypsané příslušenství,byla domluvena výměna kabelu na nabíjení). Oprava v pořádku proběhla (mám potvrzení o přijetí zakázky do servisního centra,potvrzení o zahájení opravy,potvrzení o ukončení opravy,potvrzení o zaslání zakázky ze servisního centra) tento balík, který obsahoval výše jmenované příslušenství byl předán k doručení přepravní společnosti DPD 24.11.2017, měl mi být doručen v pondělí 27.11.2017, v tento den mi balíček nikdo nedoručil, přišla mi pouze sms, že z provozních důvodů mi DPD balíček v tento den nedoručí a že mi ho budou doručovat následující den 28.11.2017, ale bohužel ani tento den mi přepravní společnost DPD tuto zásilku nedoručila. Od DPD mě nikdo již nekontaktoval, pokoušel jsem se tuto záležitost s DPD řešit,bylo mi opakovaně sděleno,že záležitost prošetřují a také, že nemají žádné informace,nedokáží odhadnout jak toto šetření bude dlouho trvat. Je to více jak měsíc a já nemůžu svůj tablet používat,mám ho doma vybitý. Bohužel se asi s největší pravděpodobností se zaslaným příslušenstvím k mému tabletu již neshledám.
Doručení původního balíčku.
Zaslání jiného relevantního příslušenství ze servisního střediska Acer.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem), který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Podle ujednání v zasílatelské smlouvě má zasílatel vůči příkazci odpovědnost zejména za včasné obstarání přepravy. Dopravce odpovídá za jednání řidiče pověřeného provedením přepravy spočívající v neprovedení avizovaného doručení zboží, jehož se dopustil během přepravy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.