Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#2049Odstoupení od kupní smlouvy při 4.reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2014, před 11 lety

Lucie Komendová

Znění stížnosti

U společnosti T-mobil jsem před 1,5rokem zakoupila telefon htc explorer. Telefon jsem 3x reklamovala přes autorizovaný servis VSP data.4. reklamaci jsem posílala přes prodejce T-mobile. Bohužel zaměstnankyně T-mobile nedostatečně popsala závada a telefon se vrátil, že závada se neprojevila. Obratem jsem telefon poslala přímo do VSP dat. Udělali diagnostiku a závada se projevila. Se 4. protokoly jsem navštívila prodejnu. Protokoly si okopírovali, nedali mi žádný protokol nic a že se ozvou. Po 4 pracovních dní se nikdo neozval. Znovu jsem navštívila projdnu. O ničem nevěděli. Na základě 4.uznaných reklamací mě nechtějí nechat odstoupit od kupní smlouvy. Udajně musí telefon sami poslat do servisu. S tímto nesouhlasím jelikož jsem doložila 4 reklamační listy a telefon s veškerým příslušenstvím.Myslím si že se jedná o pochybení, kdy reklamace nechtějí uznat. Reklamace jsem provedla přes autorizovaný servis a do stejného servisu zašle i T-mobile telefon.


Produkt

HTC explorer, IMEI 359918045369790


Požadované řešení

Okamžité odstoupení od kupní smlouvy bez dalších průtahů a výměnu za nový telefon v adekvátní ceně původního telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.1.2014 14:12, před 11 lety


Lucie Komendová

Hodnocení:

Komentář: T-mobile mě kontaktoval a obratem můj problém vyřešil a již mám nový telefon