Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti T-mobil jsem před 1,5rokem zakoupila telefon htc explorer. Telefon jsem 3x reklamovala přes autorizovaný servis VSP data.4. reklamaci jsem posílala přes prodejce T-mobile. Bohužel zaměstnankyně T-mobile nedostatečně popsala závada a telefon se vrátil, že závada se neprojevila. Obratem jsem telefon poslala přímo do VSP dat. Udělali diagnostiku a závada se projevila. Se 4. protokoly jsem navštívila prodejnu. Protokoly si okopírovali, nedali mi žádný protokol nic a že se ozvou. Po 4 pracovních dní se nikdo neozval. Znovu jsem navštívila projdnu. O ničem nevěděli. Na základě 4.uznaných reklamací mě nechtějí nechat odstoupit od kupní smlouvy. Udajně musí telefon sami poslat do servisu. S tímto nesouhlasím jelikož jsem doložila 4 reklamační listy a telefon s veškerým příslušenstvím.Myslím si že se jedná o pochybení, kdy reklamace nechtějí uznat. Reklamace jsem provedla přes autorizovaný servis a do stejného servisu zašle i T-mobile telefon.
HTC explorer, IMEI 359918045369790
Okamžité odstoupení od kupní smlouvy bez dalších průtahů a výměnu za nový telefon v adekvátní ceně původního telefonu.
|
Tweet |
Hodnocení:
Komentář: T-mobile mě kontaktoval a obratem můj problém vyřešil a již mám nový telefon