Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
aktivoval jsem si účet a následně i VIP službu. Bohužel mi nebyla poskytnuta informace ani upozornění o prodloužení VIP služby a mezi svátky dne 28.12.2017 mi přišla upomínka na zaplacení i s manipulačním poplatkem. Toto jsem zjistil až v novém roce dne 4.1. Částku jsem raději zaplatil, protože na svůj účet jsem se nemohl dostat, abych jej mohl zrušit. Samozřejmě jsem chtěl okamžitě účet zrušit, protože se jedná zjevně o neetické a řekl bych až podvodné jednání. Po zaplacení jsem se dostal na profil a hledal informace o VIP členství, kde jsem našel informaci : "Vaše Premium členství již bylo úspěšně vypovězeno. Vaše předplatné vyprší ke dni ukončení Vámi předplaceného období a nebude již prodloužené". Což považuji za lež, protože ve statusu bylo napsáno VIP. Nikde není uvedeno na jak dlouho je VIP aktivováno.Následně je v nastavení smazat profil, ale nikde není uvedeno doba na jak dlouho je VIP členství aktivováno. Našel jsem na konci v nastavení zrušení účtu, ale nevím co po zrušení bude následovat.
Děkuji za pomoc.
VIP členství - Academic Singles
Prosím o okamžité smazání profilu a vrácení celé zaplacené částky, popřípadě aspoň poměrné částky.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.
V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@academic-singles.cz
Dobrý den,
datum provedené transakce je 4.1.2018. Profil je stále aktivní, uživatelské jméno Jan. Emailovou adresu, pokud není nutné, bych zde raději nezveřejňoval.
Děkuji
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na poslední vyjádření spotřebitele reagovat.
Přejeme Vám dobrý den,
na základě uvedených informací žel nebylo možné přislouchající uživatelský profil v databázi dohledat.
V zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovali, respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte naše Zákaznické centrum, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@academic-singles.cz,
děkujeme Vám.
Vedeno to bylo pod adresou jkkari@centrum.cz
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na poslední vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: APLTHG60
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 30/10/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
..........................
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobrý den,
požaduji zde písemné potvrzení, že automatické prodloužení předplatného VIP na mém účtu je zrušeno tak, aby z vaší strany už NIKDY nenastaly nároky na jakoukoli další platbu z mé strany, pokud nedojde k uzavření další smlouvy formou předplatného, o čemž silně pochybuji. Na profilu je uvedeno "Vaše Premium členství již bylo úspěšně vypovězeno." ale bohužel vám nevěřím. Toto jsem psal ve stížnosti již 4.1.2018 a stále nemám odpověď.
Závěrem.
V prvé řadě evidentně neděláte nic protiprávního, na to máte tohle až příliš dobře propracované.
Za druhé to ovšem neznamená, že je vaše počínání v souladu s řádným etickým chováním, což je evidentní dle počtu stížností. Osobně to považuji za parazitování na lidech, protože by bylo více než slušné informovat o nadcházejícím ukončení VIP a případném prodloužení za různé "nějaké" částky a ne že automaticky požadujete 2500kč za 3 měsíce VIP pod pohrůžkou "exekuce". To ovšem znamená, že byste nevydělali zdaleka tolik co nyní "vyděláváte".
Jako zhodnocení toho všeho se dá říct jen to, že nevědomost a neznalost neomlouvá, což je ale bohužel až příliš často spojováno právě s etikou jednání a obchodu.
Prosím o vyjádření dtestu, zda tato forma výpovědi a odstoupení od smlouvy s Vaší pomocí uvedená výše 4.1.2018 lze brát jako forma Výpovědi předplatného.
Děkuji
Jestliže došlo k zaslání výpovědi na některou z e-mailových adres společnosti, pak je takové jednání dostačující k vypovězení předmětného vztahu. Co se týče ukončení členství, resp. výpovědi, pomocí zrušení účtu, zde doporučujeme vždy vztah ještě e-mailem vypovědět a veškerou komunikaci si uložit a uschovat. I kdyby bylo vypovězení skrze zrušení účtu možné, je nanejvýš rozumné se "pojistit" ještě e-mailem, který se lépe prokazuje. Potom už stačí vždy pouze poukázat na to, že spořebitel zaslal výpověď e-mailem, resp. takový e-mail přeposlat.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: APLTHG60
Tímto Vám potvrzujeme, že prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 04/04/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Hodnocení: