Společnost


Šutoriková Krista

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2050Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2014, před 11 lety

Přemysl Kalas

Znění stížnosti

Dne 3.7.2013 jsme zakoupili synovi herní konzoli JXD S5110b. Po vánocích, ale se přestala dobíjet a power tlačítko zůstalo zamačknuté. Dnes nám přišla odpověď, že z důvodu mechanického poškození spouštěcího tlačítka se reklamace neuznává. Díky nevhodnému nevhodné manipulaci došlo k odtržení tlačítka od desky her.zařízení.Nemůže se také jednat o skryté vadě výrobku, když se i přestal dobíjet.
Mám nějakou možnost nechat si zařízení vyreklamovat, nebno nechat odporně posoudit zdali jsem jako uživatel mohl opravdu toto tlačítko , které je nejdůležitější na celé konzoli mechanicky ulomit a zničit tak celý přístroj a důvod nedobíjení výrobku. Děkuji Kalas Přemysl


Produkt

JXD 5110b vyr.číslo s5110b-01-201306-8gb-000609


Požadované řešení

pokud možno opravit v záruce. A také jestly se nejedná o skrytou vadu výrobku. A nakonec i oprava a zprovoznění za jakou cenu? Pokud nebude možné výrobek opravit v záruce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2014 12:00, před 11 lety

V případě, že je reklamace zamítnuta je prodejce povinný písemně zamítnutí reklamce odůvodnit dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. V případě, že kupující s tímto závěrem nesouhlasí, může se obrátit na odborníka - soudního znalce, který by vadu posoudil a zpracoval k ní znalecký posudek. Seznam soudních znalců lze nalézt na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má nárok na proplacení nákladů vynaložených na jeho zhotovení dle § 598 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 20:27, před 10 lety

Paní Krista Šutoriková byla o podané stížnosti informována. Doposud však nevyužila možnost se k ní vyjádřit. Vzhledem ke skutečnosti, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, ve kterém by spotřebitel měl prokázat existenci závady. Před podáním žaloby je nutné subjektu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Dále také doporučujeme spotřebiteli konzultaci s advokátem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.