Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, jsem dlouholetý předplatitel Mf Dnes, noviny byly sice dodávány v různých časech, někdy se do schránky nedostaly vůbec, ale to, co se děje v letošním roce, to jsem ještě nezažil, protože noviny v tomto roce nechodí vůbec. Samozřejmě jsem zaregistroval potíže s roznáškou, ale to se snad dalo řešit dříve než koncem roku.
Jestliže se má tato situace opakovat, nemám dále zájem o předplatné na tento list, pokud se situace nevyřeší do konce tohoto týdne, žádám o ukončení smlouvy o předpatném a navrácení poměrné částky zaplaceného předplatného za dodávku celotýdeního listu Mf Dnes.
Nemám zájem ani o zpětné dodání výtisků, které nepřišly včas, protože několik dnů staré noviny mě již opravdu nezajímají.
Jsem ochoten dále platit předplatné, ale pouze za předpokladu, že tisk bude dodáván nejpozději do půl osmé do schránky, jak to nabízíte v nabídce předplatného, tisk, který se ke mě dostaně odpoledne již nepotřebuji, raději si jej zakoupím v trafice s tím, že si mohu vybrat i z jiných titulů
Miloš Kučera
Požadované řešení jsem uvedl výše
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány noviny, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat. Reklamaci je dle čl. 3 Všeobecných obchodních podmínek pro předplatné deníku MF DNES zapotřebí uplatnit do 7 dnů od nedoručení deníku. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na predplatne@mafra.cz nebo na bezplatné lince uvedené v deníku.
Dle čl. 8.4 písm. b) všeobecných obchodních podmínek může spotřebitel od smlouvy o předplatném odstoupit, pokud mu opakovaně, minimálně však 3x, v jednom kalendářním čtvrtletí nebyl v den vydání doručen řádně deník (bezvadné výtisky v odpovídajícím počtu) a tyto vady byly řádně a včas reklamovány.
Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.