Společnost


MAFRA, a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20501Nedoručený předplacený tisk

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2018, před 7 lety

Miloš Kučera

Znění stížnosti

Dobrý den, jsem dlouholetý předplatitel Mf Dnes, noviny byly sice dodávány v různých časech, někdy se do schránky nedostaly vůbec, ale to, co se děje v letošním roce, to jsem ještě nezažil, protože noviny v tomto roce nechodí vůbec. Samozřejmě jsem zaregistroval potíže s roznáškou, ale to se snad dalo řešit dříve než koncem roku.

Jestliže se má tato situace opakovat, nemám dále zájem o předplatné na tento list, pokud se situace nevyřeší do konce tohoto týdne, žádám o ukončení smlouvy o předpatném a navrácení poměrné částky zaplaceného předplatného za dodávku celotýdeního listu Mf Dnes.

Nemám zájem ani o zpětné dodání výtisků, které nepřišly včas, protože několik dnů staré noviny mě již opravdu nezajímají.

Jsem ochoten dále platit předplatné, ale pouze za předpokladu, že tisk bude dodáván nejpozději do půl osmé do schránky, jak to nabízíte v nabídce předplatného, tisk, který se ke mě dostaně odpoledne již nepotřebuji, raději si jej zakoupím v trafice s tím, že si mohu vybrat i z jiných titulů

Miloš Kučera


Požadované řešení

Požadované řešení jsem uvedl výše


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2018 17:13, před 7 lety

Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány noviny, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat. Reklamaci je dle čl. 3 Všeobecných obchodních podmínek pro předplatné deníku MF DNES zapotřebí uplatnit do 7 dnů od nedoručení deníku. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na predplatne@mafra.cz nebo na bezplatné lince uvedené v deníku.

Dle čl. 8.4 písm. b) všeobecných obchodních podmínek může spotřebitel od smlouvy o předplatném odstoupit, pokud mu opakovaně, minimálně však 3x, v jednom kalendářním čtvrtletí nebyl v den vydání doručen řádně deník (bezvadné výtisky v odpovídajícím počtu) a tyto vady byly řádně a včas reklamovány.

Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 21:41, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.