Počet nahlášených stížností: | 100 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.1.2014 byla babička na předváděcí akci v Úvalech v hotelu Budka, kde si koupila domácí spotřebiče. Jedná se indukční ploténku, elektrický digitální tlakový hrnec, parní mop, sadu nádobí a kuchyňský robot. Po rozbalení zboží doma zjistila, že se jedná o zboží nevalné kvality a rozhodla se odstoupit od kupní smlouvy. Sepsali jsme proto odstoupení od smlouvy a 16.1. jsme ho odeslali na adresu firmy Endemos, tak jak je uvedena v záhlaví smlouvy. Tento dopis se nám vrátil s tím, že se společnost odstěhovala. 24.1. jsme odeslali znovu odstoupení od smlouvy, tentokrát na jednatele společnosti pana Cirkla, bohužel i tento dopis se nám vrátil s tím, že se pán odstěhoval. Snažili jsme se společnost kontaktovat i telefonicky na čísle uvedeném na smlouvě, ale tam je jen schránka.
Jedná se o zboží firmy Ambassador
Chceme odstoupit od smlouvy, vrátit zboží a získat zpět zaplacené peníze.
|
Tweet |
V případě, že je smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání, má kupující nárok na odstoupení do 14 dnů od převzetí zboží dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. V případě, že společnost dopis nepřevzala, považuje se dle zákona za doručený a odstoupení od kupní smlouvy za platné.
Bohužel se nám nepodařilo společnost kontaktovat, proto bude řešení stížnosti ukončeno.Z tohoto důvodu doporučujeme zaslat na adresu společnosti případně předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň je možné podat podnět živnostenskému úřadu, protože společnost nemá k tomuto druhu živnosti živnostenské oprávnění. Případně lze podat i trestní oznámení dle § 251 trestního zákona pro neoprávněné podnikání.