Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
Při posledním vyúčtování a obdržení poukázek jsem obdržela poukázky
ve dvou dopisech. V jednom byly poukázky v hodnotě 50,- 50,- 45,- Kč, které jsem uplatnila v nákupu dne 1.12.2017 .
Ve druhém dopise jsem obdržela poukázky v hodnotě 70,- 70,- 65,- Kč
ale při jejich uplatnění paní pokladní zjistila, že u kódu na zadní straně poukázky nesouhlasí číslo karty s číslem mé karty -
na poukázkách je číslo 6340xxxxxxxxxx6032 a číslo mé karty je
6340xxxxxxxxxx8420 . Proto nebyly tyto poukázky přijmuté. Prosím proto o ověření této situace a zjednání náhrady . Nevhodné poukázky mám k dispozici.
Za vyřízení tohoto nedopatření
Vám předem děkuji
Čáslavská Jaroslava
Výměna poukázek .
|
Tweet |
Pokud se jedná v daném případě o clubcard poukázky na další nákupy, pak na internetové stránce společnosti http://www.clubcard.cz/vseobecne-podminky-clenstvi.html je uvedena ve všeobecných podmínkách věrnostního programu následující informace o reklamaci služeb: "O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s Věrnostním programem rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco."
Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.