Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:469
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20525Chybné poukázky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2018, před 7 lety

Jaroslava Čáslavská

Znění stížnosti

Při posledním vyúčtování a obdržení poukázek jsem obdržela poukázky
ve dvou dopisech. V jednom byly poukázky v hodnotě 50,- 50,- 45,- Kč, které jsem uplatnila v nákupu dne 1.12.2017 .
Ve druhém dopise jsem obdržela poukázky v hodnotě 70,- 70,- 65,- Kč
ale při jejich uplatnění paní pokladní zjistila, že u kódu na zadní straně poukázky nesouhlasí číslo karty s číslem mé karty -
na poukázkách je číslo 6340xxxxxxxxxx6032 a číslo mé karty je
6340xxxxxxxxxx8420 . Proto nebyly tyto poukázky přijmuté. Prosím proto o ověření této situace a zjednání náhrady . Nevhodné poukázky mám k dispozici.


Za vyřízení tohoto nedopatření
Vám předem děkuji

Čáslavská Jaroslava


Požadované řešení

Výměna poukázek .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 07:04, před 7 lety

Pokud se jedná v daném případě o clubcard poukázky na další nákupy, pak na internetové stránce společnosti http://www.clubcard.cz/vseobecne-podminky-clenstvi.html je uvedena ve všeobecných podmínkách věrnostního programu následující informace o reklamaci služeb: "O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s Věrnostním programem rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco."

Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 21:35, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.