Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20526Nedodání zboží i přes několik telefonátů, slibů, stížnosti i reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2018, před 7 lety

Lucia Komárková

Znění stížnosti

Dne 14.12 mi měla společnost doručit balík do PPL Parcel Shopu, jelikož po zkušenostech s nedoručováním na adresu jsem zvolila radši Parcel Shop. Šlo o vánoční dárek, nic doručeno nebylo. Psala jsem emaily, reklamace, několikrát jsem jim volala, co mám s tím dělat, vždy mi BEZ OMLUVY! slíbili dodání druhý den, v systému uvedli že druhý den bude dodáno a samozřejmě nic nedodali bez vysvětlení, opět jsem volala atd... snažila jsem se i vyzvednout si to osobně na DEPU, což také odmítli. Do Vánoc neodpověděli na jediný email ani dárek nedodali. Po Vánocích, tedy po více jak dvou týdnech od první stížnosti přišla reakce na první email, bez omluvy, bez vysvětlení, naopak jen s výmluvou, že za nic neodpovídají, ani za pozdní dodání, a že stejně nemám s tím co dělat, jelikož reklamaci má uplatnit ten, kdo balík poslal, tedy e-shop kde jsem si to objednala, a že oni mají spoustu spokojených zákazníků. Dokonalý přístup nejhorší doručovatelské společnosti na světe! Zákazník je jim plně ukradený, nedodají balík a Vy neuděláte nic, i když dva týdny se snažíte co můžete. NIKDY VÍCE!


Požadované řešení

Začněte omluvou a případnou kompenzací, ale to už jsem Vám psala a nic, takže se radši začněte chovat k zákazníkům tak jak se sluší a patří na společnost, která z nás žije.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2018 06:57, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 21:34, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.