Společnost


PČS agency

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20527Nevrácené vstupné za zrušený koncert

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2018, před 7 lety

Markéta Bradáčová

Znění stížnosti

Dne 10.02.2017 jsem si na internetu prostřednictvím Ticketportalu zakoupila dvě elektronické vstupenky typu HOMEticket na koncert skupiny ELÁN (z turné „Živých nás nedostanú“), který se měl konat dne 17.06.2017 v Amfiteátru v Mikulově a jehož pořadatelem byl PČS-Pro ČeskoSlovensko, z.s. Vstupné jsem zaplatila tentýž den prostřednictvím platební karty, kterou mám zřízenu ke svému bankovnímu účtu.
Dne 28.05.2017 mi bylo elektronicky oznámeno, že se koncert z technických důvodů ruší s tím, že pro tento typ vstupenek bude vstupné od 06.06.2017 automaticky vracet centrální kancelář Ticketportalu návratovou transakcí bez uplatnění nároku.
Ačkoli jsem vrácení vstupného opakovaně elektronicky urgovala dne:
• 07.06.2017,
• 17.06.2017 vč. zprávy ze dne 19.06.2017 se zasláním vstupenek,
• 29.06.2017,
následně i písemně upomínkou, adresovanou jak Ticketportalu, který se „zavázal“ k vrácení vstupného, tak pořadateli PČS - Pro ČeskoSlovensko, který zásilku nepřevzal, dodnes mi dlužná částka nebyla zaplacena.


Požadované řešení

Vrácení vstupného vč. zákonného úroku z prodlení a náhrady upomínacích nákladů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2018 22:30, před 7 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Další informace ohledně zrušené kulturní akce je možné vyhledat na webové stránce:
https://www.ticketportal.cz/Article/4781

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 21:34, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.