Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
.nevrací kauce..a to podle mého nikomu nevratily,bez duvodne..poté co si vymyslely duvody..proc se máme odstahovat...jako na sousedku starou pani si vymyslely ze prej delá hluk...
Omluvit se a vrátit kauci
|
Tweet |
Při skončení nájmu je pronajímatel povinen vrátit nájemci jistotu. Nájemce je zase povinen odevzdat byt ve stavu, v jakém jej převzal (nehledě na běžné opotřebení při běžném užívání a na vady, které je povinen odstranit pronajímatel).
Nájemce má právo na úroky z jistoty od jejího poskytnutí alespoň ve výši zákonné sazby. Jelikož zákonná sazba stanovena není, měl by pronajímatel nájemci zaplatit obvyklé úroky požadované za úvěry, které poskytují banky v místě bydliště nebo sídla pronajímatele v době uzavření smlouvy. Pronajímatel má přitom právo si započíst, co mu nájemce z nájmu dluží.
Pokud společnost nevrátila spotřebiteli celou jistotu spolu s úroky, měla by také prokázat, z jakého důvodu tak učinila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.