Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobry den,zakoupila jsem podle upoutavky na fb plachtu na predni sklo,dost vypadajici vyborne a ucelne.Bohuzel co mi prislo absolutne neodpovida reklamni upoutavce.Navic usito uplne tragicky bych rekla.Spolecnost mlzi,ma reklamacni formular bez adresy,na fakture adresa jen do Slovinska a na emaily odpovidaji,ale s prodlenim.Zaplatila jsem s postovnym 553Kc a nyni maji plachtu v teklame za 99Kc.Budu pozadovat vraceni penez.Dekuji.
Vraceni penez
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost nám zaslala dne 12.1.2018 následující vyjádření:
"Dobrý deň,
ako ste uviedli vo Vašom vyjadrení, má zákazník právo vrátiť tovar do 14 dní od doručenia a žiadať vrátenie peňazí. Rovnaký postup sme zákazníčke napísali e-mailom spolu s adresou pre vrátenie, uvedenou v reklamačných podmienkach. Po obdržaní vráteného tovar a spracovaní budeme zákazníka informovať o výsledu a vrátime peniaze na účet.
S pozdravom,
HS plus"
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den,spolecnost dodrzela co napsala.Penize vratila zpet na ucet.Dekuji