Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
11.12.2017 mi volali (tel.: 296 508 368) že jsem vyhrál holící strojky za účast v anketě. Já hlupák jsem jim potvrdil svoji adresu (kterou věděli) a potvrdil jim že souhlasím se zasláním sady za úhradu poštovného s tím, že další zásilky budou chodit automaticky každé 3 měsíce za 400 Kč a že tuto službu lze zrušit po první zásilce na čísle uvedeném v dopise přiloženému k zásilce.
Zatím mi do schránky od té doby nic nepřišlo. Ani balík, ani dopis.
Je třeba počkat na balík a nevyzvednout ho, či mohu smlouvu zrušit hned a nečekat na zaslání tohoto prvního balíku? Nic již nechci a nechci nikde nic platit prosím.
Číslo ze kterého mi volali je nonstop nedostupné.
Moc děkuji. F. H.
Nabídka pravidelné zásilky žiletek po první zásilce za cenu poštovného.
Požádat firmu aby mi nic neposílali, ani první balík který je za cenu poštovného, a zrušit jakoukoliv telefonicky uzavřenou smlouvu. Neznám ani číslo smlouvy, jelikož mi od nich prozatím nepřišlo vůbec nic.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel souhlasil se zasláním balíčku zdarma, uzavřel se společností Westerfield smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží.
Když první balíček přijde, je třeba jej převzít, rozbalit vyndat z něj faktury a zboží samotné nerozbalené zaslat zpátky společně s odstoupením od kupní smlouvy. Pokud první balíček se zbožím přijde, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitel pouze zasílá obdržené zboží na zmíněnou adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.
Odstoupení doporučujeme upravit podle konkrétní situace a okopírované jej společně s nerozbaleným zbožím zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield International AG, P.O.Box 18, Praha 2, 120 00. Tím smlouva zaniká od počátku, spotřebitel pak není povinen nic platit ani více přebírat. Pokud spotřebitel výše uvedeným způsobem odstoupil od uzavřené kupní smlouvy po telefonu může jakékoli upomínky ze strany podnikatele ignorovat. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.