Společnost


Anna Lolková

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#20534Nedodané a zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2018, před 7 lety

Marian Vlk

Znění stížnosti

Dobrý den,
minulý rok jsem objednal zboží a bohužel zaplatil dopředu to málo kdy udělám
a zrovna se mi podařilo naterfit na firmu která nezvedá telefon ani nereaguje na e-maily na heuréce kde jsem zboží vyhledával mi poradili že bych se mohl obrátit na Vás sice to není velká částka necelých 400kč ale i to jsou peníze budu rád za každé řešení předem mockrát děkuji.Vlk Marian


Produkt

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš nákup v internetovém obchodě Topenářství-Kominictví. Tímto e-mailem potvrzujeme, že jsme v pořádku přijali Vaši objednávku a zasíláme upřesňující informace. Zvolený způsob platby: Bankovním převodem - Zbývá zaplatit: 395 Kč Číslo objednávky/variabilní symbol: 323 Bankovní účet č.107-4881020287/0100 vedený u Komerční banky. Jméno a příjmení (Firma): Marian Vlk Telefon: 721466590 Kontaktní email: vlk.marian@seznam.cz Poznámka Dodání Bankovním převodem - PPl - 130 Kč Obsah objednávky Počet Popis produktu Cena/ks 1 Kartáč rourový/kotlový 200 mm ocelový štosákový 130 Kč - 1 Kartáč rourový/kotlový 30x80 mm hranatý 55 Kč - 1 Čistící tyč pro komínový kartáč 80 Kč - P Poštovné a balné 130 Kč Celkem: 395 Kč Ještě jednou děkujeme za Váš nákup na Topenářství-Kominictví a přejeme příjemný den. S přátelským pozdravem, Zákaznický servis Topenářství-Kominictví


Požadované řešení

Vracení peněz,dodání zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 22:03, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Bylo by možné podat hromadné trestní oznámení, kdy se mohou poškození dát dohromady, aby bylo z podání zřejmé, kolik je poškozených. Nicméně není to nutností. Policie ČR jedná z úřední povinnosti, a proto by měla podaná trestní oznámení vyhodnotit, sesbírat důkazy a stanovit další postup, který se bude reflektovat její zjištění.

Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 19:11, před 7 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.