Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reklamuji u Vás letenku Dubaj 1.1.2017 23:20 - Praha, nefunkční sedadlo - pouze safety position, bez sedadla do uličky bez možnosti smart connection.
Finanční satisfakce.
|
Tweet |
Spotřebitel by měl reklamaci letecké přepravy či souvisejících služeb učinit způsobem uvedeným v obchodních podmínkách dopravce.
Pokud cestující kontaktoval dopravce a není spokojen s jeho odpovědí, má právo uplatnit svůj nárok v rámci mimosoudního řízení u České obchodní inspekce. Veškeré informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů jsou k dispozici na webových stránkách http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/. Lze také využít platformu pro řešení sporů online zřízenou Evropskou komisí na webových stránkách http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.