Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#20538Mgr. Frána - letenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2018, před 7 lety

Michal Joshua Frána

Znění stížnosti

Dobrý den,
reklamuji u Vás letenku Dubaj 1.1.2017 23:20 - Praha, nefunkční sedadlo - pouze safety position, bez sedadla do uličky bez možnosti smart connection.


Požadované řešení

Finanční satisfakce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2018 08:26, před 7 lety

Spotřebitel by měl reklamaci letecké přepravy či souvisejících služeb učinit způsobem uvedeným v obchodních podmínkách dopravce.

Pokud cestující kontaktoval dopravce a není spokojen s jeho odpovědí, má právo uplatnit svůj nárok v rámci mimosoudního řízení u České obchodní inspekce. Veškeré informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů jsou k dispozici na webových stránkách http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/. Lze také využít platformu pro řešení sporů online zřízenou Evropskou komisí na webových stránkách http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.