Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#2054Vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2014, před 11 lety

Jana Mošanská

Znění stížnosti

V prosinci 26.12. 2013 přestala prát automatická pračka, kterou jsem zakoupila na Mall. cz v květnu. Jelikož jsem odjížděla na hory prvně jsem kontaktovala servis o poruše 2.1.2014.Servistní středisko odmítlo pračku v záruce opravit z důvodu, že značka FAGOR přestala mít 18. 12. 2013 u nás zastoupení a nikdo prý jim opravu neuhradí, prý ať se obrátím na prodejce. To jsem hned 2.1.2014 učinila a nahlásila reklamaci přes internet, tak jak mají zadáno, přišlo i potvrzení, že dotaz byl přijat. V reklamaci měli jasně udané údaje proč to řeším takto a proč se obracím přímo na ně. I tak mně bylo po třech dnech sděleno, že postupovat musím, tak, že se spojím se servisem....... a celé dokola. Komunikace s reklamačním oddelením velmi špatná, nereagují dříve než třetí den, jak mají uvedeno, že nejpozději do tří dnů se ozvnou. Po několika (placených) hovorech na linku a několika emailů, kde na lince říkali, že si nefunkční pračky vyzvednou a reklamaci sepíšou přímo na místě (ale týden se nic nedělo), jsem pračku na vlastní náklady odeslala přímo na Mall. cz. Hurááá... bylo mně za tři dny sděleno, že reklamaci evidují od 16.1.2014 kdy jim byla pračka doručena a že ji předali do servisního oddělení. Když jsem na to reagovala, že reklamaci jsem hlásila již 2. 1. 2014 nevidí to tak. Nemám již zájem o opravu této pračky, požaduji vrácení peněz. Nemám důvěru ani k pračce a ani k přístupu tohoto internetového obchodu. Nedovedu si představit, že by se opravená pračka opět porouchala a já opět byla dva měsíce bez pračky, kterou potřebuji téměř denně.


Produkt

Automatická pračka FAGOR 1FE-1027


Požadované řešení

Vrácení peněz a vyřešení reklamace do 2. 2. 2014


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 16:52, před 11 lety

Pokud je v informacích společnosti, jak uplatnit reklamaci i možnost uplatnění prostřednictvím e-mailu s tím, že potvrdili, že přijede technit, byla reklamace uplatněna v původní termín a prodejce má 30 dní na vyřízení reklamace. V případě uplatnění reklamace má kupující nárok na opravu, případně na výměnu, pokud by to nebylo k povaze vady nepřiměřené. Pokud by se jednalo o vadu neodstranitelnou, může kupující požadovat vrácení peněz.
Nedůvěra ve výrobek nebo společnost není sama o sobě důvodem pro odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2014 10:10, před 11 lety

Vážená paní Mošanská,

kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Pokud Vaše reklamace nebyla vyřízena ve stanoveném termínu, máte nárok na vrácení částky. Toto platí pouze v případě, že jste zboží nakupovala soukromě, nikoli na firmu. V případě zájmu o dořešení mě kontaktujte na emailu overeno@mall.cz.

S pozdravem.

Eliška Zounková,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 21:37, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.