Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
V prosinci 26.12. 2013 přestala prát automatická pračka, kterou jsem zakoupila na Mall. cz v květnu. Jelikož jsem odjížděla na hory prvně jsem kontaktovala servis o poruše 2.1.2014.Servistní středisko odmítlo pračku v záruce opravit z důvodu, že značka FAGOR přestala mít 18. 12. 2013 u nás zastoupení a nikdo prý jim opravu neuhradí, prý ať se obrátím na prodejce. To jsem hned 2.1.2014 učinila a nahlásila reklamaci přes internet, tak jak mají zadáno, přišlo i potvrzení, že dotaz byl přijat. V reklamaci měli jasně udané údaje proč to řeším takto a proč se obracím přímo na ně. I tak mně bylo po třech dnech sděleno, že postupovat musím, tak, že se spojím se servisem....... a celé dokola. Komunikace s reklamačním oddelením velmi špatná, nereagují dříve než třetí den, jak mají uvedeno, že nejpozději do tří dnů se ozvnou. Po několika (placených) hovorech na linku a několika emailů, kde na lince říkali, že si nefunkční pračky vyzvednou a reklamaci sepíšou přímo na místě (ale týden se nic nedělo), jsem pračku na vlastní náklady odeslala přímo na Mall. cz. Hurááá... bylo mně za tři dny sděleno, že reklamaci evidují od 16.1.2014 kdy jim byla pračka doručena a že ji předali do servisního oddělení. Když jsem na to reagovala, že reklamaci jsem hlásila již 2. 1. 2014 nevidí to tak. Nemám již zájem o opravu této pračky, požaduji vrácení peněz. Nemám důvěru ani k pračce a ani k přístupu tohoto internetového obchodu. Nedovedu si představit, že by se opravená pračka opět porouchala a já opět byla dva měsíce bez pračky, kterou potřebuji téměř denně.
Automatická pračka FAGOR 1FE-1027
Vrácení peněz a vyřešení reklamace do 2. 2. 2014
|
Tweet |
Pokud je v informacích společnosti, jak uplatnit reklamaci i možnost uplatnění prostřednictvím e-mailu s tím, že potvrdili, že přijede technit, byla reklamace uplatněna v původní termín a prodejce má 30 dní na vyřízení reklamace. V případě uplatnění reklamace má kupující nárok na opravu, případně na výměnu, pokud by to nebylo k povaze vady nepřiměřené. Pokud by se jednalo o vadu neodstranitelnou, může kupující požadovat vrácení peněz.
Nedůvěra ve výrobek nebo společnost není sama o sobě důvodem pro odstoupení od kupní smlouvy.
Vážená paní Mošanská,
kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Pokud Vaše reklamace nebyla vyřízena ve stanoveném termínu, máte nárok na vrácení částky. Toto platí pouze v případě, že jste zboží nakupovala soukromě, nikoli na firmu. V případě zájmu o dořešení mě kontaktujte na emailu overeno@mall.cz.
S pozdravem.
Eliška Zounková,
Mall.cz
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.