Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20540Opakovaně nedodržujete dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2018, před 7 lety

Matěj Hlaváč

Znění stížnosti

Už podruhé se mi stalo, že jste mne informovali, že doručíte zásilku v denní dobu (13-15 hodin) a přesto, že máme recepci do 18 hodin, nikdo nepřijel, ani nevolal. Pouze mi o půlnoci přišel e-mail, že jsem nebyl zastižen. Na infolince jsem pak byl informován další den, že balík zůstal v depu a může být doručen ještě další den. Přeloženo: řidič se na to vykašlal/nestihl a místo toho aby to další den doručil, nebo zavolal, tak to hodil na depo a kdybych nezavolal tak tam ten balík shnije! Stalo se mi to dnes již podruhé a je mi z toho zle. Toto je amaterismus, ke kterému mám konkrétní důkazy


Požadované řešení

Vrácení nákladů za přepravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2018 06:54, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2018 21:06, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.