Společnost


Sydemencem Genius s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#20542Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2018, před 7 lety

Jiří Plichta

Znění stížnosti

19.12.2017 objednána směna ETH na CZK. Do dnešního dne směna neproběhla. Po emailové urgenci jsem byl několikrát ujištěn, že k tomu neprodleně dojde.


Produkt

Ethereum ETH -> Bankovní Převod CZK


Požadované řešení

Vrácení platby nebo dokončení převodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 21:59, před 7 lety

Poskytovatel služby má povinnost dodat zaplacenou službu. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání služby ihned. Podnikatel je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže službu nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal službu včas a poskytne mu přiměřenou lhůtu k dodání služby (lze poskytnout i mlčky).

Pokud podnikatel nedodá službu ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel podnikateli, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li podnikatel na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2018 11:38, před 7 lety

Dobrý den,


omlouváme se za svou pozdní reakci, na přelomu roku bylo několik směn opravdu opožděno z technických důvodů, směna by měla být již před dávnou dobou dokončena. Pokud budete mít jakýkoli další dotaz, kontaktujte nás prosím na emailu, na který se vždy snažíme promptně reagovat. Omlouvám se za jakékoli případné potíže.


Děkuji za pochopení.

S pozdravem,
Martin Kolář

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:15, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.4.2018 21:30, před 7 lety


Jiří Plichta

Hodnocení: