Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
19.12.2017 objednána směna ETH na CZK. Do dnešního dne směna neproběhla. Po emailové urgenci jsem byl několikrát ujištěn, že k tomu neprodleně dojde.
Ethereum ETH -> Bankovní Převod CZK
Vrácení platby nebo dokončení převodu.
|
Tweet |
Poskytovatel služby má povinnost dodat zaplacenou službu. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání služby ihned. Podnikatel je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže službu nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal službu včas a poskytne mu přiměřenou lhůtu k dodání služby (lze poskytnout i mlčky).
Pokud podnikatel nedodá službu ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel podnikateli, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li podnikatel na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
omlouváme se za svou pozdní reakci, na přelomu roku bylo několik směn opravdu opožděno z technických důvodů, směna by měla být již před dávnou dobou dokončena. Pokud budete mít jakýkoli další dotaz, kontaktujte nás prosím na emailu, na který se vždy snažíme promptně reagovat. Omlouvám se za jakékoli případné potíže.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem,
Martin Kolář
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: