Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.10 jsem zanesl mobilni telefon Huawei P9 lite 2016 na nahrani firmwaru do telefonu. Požádal jsem o možnost nahrání dvousimkové verze. Predbezna cena byla urcena na 600Kč. Následujicí den 1.11 mi volali, že telefon má jenom jeden IMEI a že bude nahrán originální jednosimkový firmware a že bude ponechán odemčený bootloader. Až 18.12 jsem kontaktoval servis přes jejich formulář, proč jsem nebyl doposud kontaktován. Do té doby se mi nikdo neozval. Následující den mi volal technik, že potřebujes číslo k bootloaderu, protože se mu zamyká při nahrávání nového firmwaru (nejdřív ho ani nepotřeboval). Zeptal jsem se ho proč servisní zásah trvá tak dlouho a proč ho nechtel hned od zacatku, bylo mi odpovezeno, že to nechce ted resit a ze pokud nedodam cislo tak zakazka bude trvat jeste mnohem dele. Dodal jsem ho hned ten den a následující den mi technik volal, ze telefon je jiz opraven (najednou to slo). Po dotazani na delku trvani mi bylo odpovezeno, ze zakazka asi zapadla a ze byly prioritizovany jine zakazky a ze jsem byl pry telefonicky kontaktovan a ze jsem telefon nezvedal (vsechny cisla mam ulozeny a zadny z jejich cisel mi nevolalo) Následne mi bylo receno, že díky tomu, že to trvalo delsi dobu mi bude udelena nizsi cena 600Kč (předbezna byla 600Kč) 21.12 jsem zasel do prodejny pro telefon a pro vysvetleni z jakeho duvodu trvala zakazaka tak dlouho. Clovek na miste odvetil, že mu bylo receno, že budu delat problemy. Na míste jsem odmítl zaplatit za sluzbu, kterou jsem si objednal a že bez zaplaceni telefon nedostanu. Clovek za pultem s klidnou hlavou mi rekl, at si zajdu na policii a oznamim jim, že telefon je jimi zadrzovan. Kontaktoval jsem je emailem at se vyjadri k zakazce a jestli si stoji za svym ferovym jednanim a jedine co mi bylo sdeleno je, ze at se stavim znovu pro telefon.
Huawei P9 lite 2016
Odpuštění částky za nedodržení obchodních podmínek a za neférové jednání se zákazníkem.
|
Tweet |
Smlouvou o dílo se zhotovitel zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele dílo a objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit cenu.
Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Pokud smluvní partner nesplní svůj závazek ve sjednané lhůtě, nastávají pro něj právní důsledky prodlení dlužníka s plněním závazku. Jestliže prodlení zakládá nepodstatné porušení smluvní povinnosti, je možné od takové smlouvy odstoupit až poté, co poskytne spotřebitel dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění. V případě prodlení druhé strany se totiž může spotřebitel dožadovat splnění, anebo může od smlouvy odstoupit.
Prodlení obecně nemá žádný vliv na trvání dluhu, to znamená, že i po vzniku prodlení dluh trvá a dlužník je povinen plnit. S prodlením však přichází specifické postihující následky jako povinnost zaplatit smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána, povinnost k náhradě škody, která prodlením může věřiteli vzniknout, rovněž i právo věřitele odstoupit od smlouvy.
Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Podnikatel je povinen poskytnout České obchodní inspekci součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Pokud tak neučiní, má Česká obchodní inspekce pravomoc udělit podnikateli pokutu až do výše 1 000 000,- Kč. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.