Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20549Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 22 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2018, před 7 lety

Zdeňka Panzo

Znění stížnosti

Pro svůj současný zdravotní stav jsem si objednala zboží a zaplatila za balík do ruky Ćeské poště.
4.1. 2018 mi byla ve 13:56 zaslána sms, že mezi 13-19 hod mi bude doručena zásilka.
Ve 20:09 další o nedoručení zásilky z technických důvodů ze strany doručovatele.
5.1.2018 v 8:20 sms o doručení zásilky tohoto dne mezi 8-14 hod.
Ve 14:34 další sms o tom, že zásilku uložili na poště

1,Volala jsem oba dva dny doručovateli na mobilní čísla uvedená v emailu.
První den řidič reagoval a sdělil, že mu nebyla zásilka naložena na auto a že se tedy doručení uskuteční druhý den.
2,Druhý den doručovatel tentokrát jiné telefonní číslo mobil nezvedl.
Volala jsem na info linku, kde mi sdělily informace, které jsem viděla na počítači v rámci sledování zásilky.
3, Volala jsem na tel číslo uvedené v poslední sms o uložení zásilky na poště.Na 3 opakované telefonáty nikdo nereaguje


Produkt

Doručení očekávaného žrádla pro psy formou balík do ruky - zpoplatněné služby u České pošty


Požadované řešení

Rychlé dodání zásilky + slevu za komplikace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2018 18:24, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.