Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#2055Nedodané zboží - robotický vysavač. 3.999 Kč + 50 Kč za dopravu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2014, před 11 lety

Eva Krejčí

Znění stížnosti

dne 30.8.2013 zaplacen voucher 8436782516 ve výši 3.999 Kč. Stále něco slibují. Prý do 30 dnů vrátí peníze. Nedůvěřujeme. děkuji Eva Krejčí, Hallerová. Níže posílám zkopírovanou korespondenci ohledně dodání zboží.

viz níže korespondence:

Dobrýden,
zasíláme-mail ohledně dodavatele Shadow Sales, s.r.o. Vzhledem k tomu, že z našístrany bylo již vše požadované uhrazeno a další faktura nebyla doposudvystavena, mělo již být zboží konečně všem klientům expedováno.
Bohužel jsmenyní zjistili, že dodavatel zboží nemá vůbec na skladě a uvedl nás opačnýmtvrzením v omyl. Z tohoto důvodu a dlouhodobé špatné volbě dodavatelů jsme serozhodli expedici zboží zajistit sami.
Jakokompenzaci vzniklých problémů od nás, prosím, přijměte nabití kreditu. Pokudbyla Vaše útrata za kupon do 2.500 Kč, nabijeme Vám kredit ve výši 300,-, přiceně nad 2 500 Kč Vám nabijeme kredit ve výši 500 Kč.
Za celoututo vzniklou situaci a volbu špatného dodavatele se velice omlouváme a prosímeo zaslání informace, kterou variantu řešení jste si vybrali.
Předemděkuji a přeji příjemný den.



Dne 3. ledna 2014 13:06 napsal(a):

Dobrý den,



žádáme vrátit peníze co nejdříve za neuskutečnění obchodu.



S pozdravem



Eva Krejčí¨Hallerová

728266391

______________________________________________________________
> Od: "Nebeslev Nebeslev.cz"
> Komu:
> Datum: 18.11.2013 09:23
> Předmět: Re: Re: vysavač voucher 8436782516
>

Dobrý den,
vzhledem ktomu, že v současné době řešíme s jedním dodavatelem velký soudní spor a díkynegativní mediální kampani není naše současné postavení na trhu ČR nejpevnější,vrácení peněz klientům bude probíhat až začátkem příštího roku, než soudní sporvyhrajeme. Proto bychom vám rádi nabídli vrácení peněz formou kreditu. Veškeréakce na našich stránkách jsou plně uplatnitelné a na Vánoce bude přibývatspoustu dalších akcí. Celou vzniklou situaci se snažíme řešit, jak nejlépemůžeme, a varianta nabití kreditu Vám umožní nakoupit vouchery ve stejnéhodnotě, za kt erou je reklamovaný voucher anebo více poukazů do té hodnoty.



Prosím,informujte nás, která varianta řešení je pro Vás akceptovatelná
Děkuji



Dne 15. listopadu 2013 14:07 napsal(a):

Dobrý den,



mám již od konce srpna objednaný a zaplacený robotický vysavač voucher 8436782516. Dle níže uvedený pokynů jsem se obrátila před 2 měsíci na firmu shadowwesthetics.cz,. Příslušný pracovník na čísle 777 736 019 mě ujistil, že bude vysavač dodán do 30 dnů, tj. cca do 17. 10., nebylo takto učiněno. Znovu jsem kontaktovala příslušného pracovníka, a znovu jsem byla ujištěna, že čekají na kamion s dodávko a vysavač dostanu do poloviny listopadu. Dnes jsem celý den jsem se snažila dovolat na zmiňované číslo, ale nikdo to nezvedá. A vysavač stále nabízíte.



Nejsou splněny podmínky, zboží nebylo dodáno, žádám z vaší strany a okamžité vrácení peněz a tudíž zrušení objednávky. žádám také o vyjádření z Vaší strany. Zboží bylo objednáno u Vás, tudíž odpovědnost je na vaší straně.



Děkuji Eva Krejčí¨Hallerová

728266391







______________________ Původní zpráva: ________________________
> Od: "Obchod BeautyDepot.cz"
> Komu:
> Datum: 17.09.2013 09:48
> Předmět: Re: vysavač voucher 8436782516
>

Dobrý den,

tímto Vám musím oznámit, že společnostNebeslev s námi rozvázala spolupráci a pro dodání zboží zajistila jinéhododavatele. V případě že, požadujete zaslat Vámi objednané zboží, prosímkontaktujte nového dodavatele.

Objednávat na: www.tohlechci.cz nebo na www.shadowesthetics.cz .

Do POZNÁMKY zadat číslo voucheru.
Odeslat za plnou cenu, my to manuálně upravíme.

Dodánípotvrdíme SMS nebo emailem.

Kontakty tel: 461 100 105 (8-16), případně 777 736019 (9-17:30)

Email pro kontakt: podpora@shadowsales.cz



Poštovné již samozřejmě nehradíte, veškeré finančnízávazky již byly vypořádány. V případě, že požadujete vrácení peněz,kontaktujte přímo společnost Nebeslev.



Za vzniklou situaci se velmi omlouváme. Je nám to velice líto.



S pozdravem

BeautyDepot




Dne 16. září 2013 20:14 napsal(a):

Dobrý den,

nedostala jsem zprávu, zda bude zboží dodáno. Případně žádám o okamžité vrácení peněz.

S pozdravem

Eva Krejčí



______________________________________________________________
> Od: "Obchod BeautyDepot.cz"
> Komu:
> Datum: 11.09.2013 11:57

> Předmět: Re: vysavač voucher 8436782516
>


Dobrý den,



omlouváme se, naše vedení má dnes odpolednestěžejní schůzku se zástupci firmy Nebeslev, kde jasně dohodneme další postuptak, aby zákazníci své zboží obdrželi v řádu dnů. Zítra dopoledne Vás buduinformovat.

Děkuji



Pěkný den




Dne 10. září 2013 22:57 napsal(a):

Dobrý den,



dnes je to již 15 dní od odeslání objednávky. Kdy dodáte objednané a již zaplacené zboží?



Děkuji



Eva Krejčí

728266391





______________________________________________________________
> Od: "Obchod BeautyDepot.cz"
> Komu:
> Datum: 26.08.2013 15:54

> Předmět: Re: vysavač voucher 8436782516
>


Dobrý den,
to bohužel není možné.
Zboží budeme zasílat během 15 dní.



Děkujeme za pochopení



Pěkný den




Dne 26. srpna 2013 15:40 napsal(a):

Dobrý den,

poštovné jsem nyní zaplatila. Je možné zboží zaslat do konce tohoto týdne?



děkuji Krejčí

______________________________________________________________
> Od: "Obchod BeautyDepot.cz"
> Komu:
> Datum: 26.08.2013 11:34
> Předmět: Re: vysavač voucher 8436782516
>



Dobrý den,

prosím ozaslání částky (poštovné) : 50Kč za zboží, které bylo zakoupeno nastránkách nebeslev.cz
Částku prosímzašlete na účet:

2108310544/2700

VS: (číslopoukazu)

Částka: 50Kč

Prosím o zaslání PSČ.

Děkuji a přejipěkný den




Dne 26. srpna 2013 9:31 napsal(a):

Dobrý den,
objednávám dle zakoupeného voucheru
robotický vysavačTOP model robotických vysavačů AI-bot Elano ECOline.

Dodat:

Eva Krejčí, Saturnova 1219/20 , Praha 10 Uhříněves¨
č. voucheru 8436782516

mobil 728266391

děkuji E. Krejčí


Produkt

robotický vysavačTOP model robotických vysavačů AI-bot Elano ECOline. voucher 8436782516,


Požadované řešení

vrácení peněz, odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2014 13:41, před 11 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2014 14:27, před 11 lety

Dobrý den,
Vaši reklamaci prověřím u kolegyně a budu Vás informovat na e-mail, ze kterého byl poukaz: 8436782516 objednán.

Děkuji Vám a omlouvám se za komplikace.

S pozdravem

Tereza Tomášková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 23:21, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 23:22, před 11 lety


Eva Krejčí

Hodnocení: