Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#20555Neschopnost opravy při reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2018, před 7 lety

Petr Bujnoch

Znění stížnosti

Dobrý den,
již po čtvrté reklamuji počítač (Faktura č. 1116144885), sestaveny u CZC.CZ. Dne 30.8.2017 jsem prvně reklamoval (RE17028614) počítač s poruchou obrazu. Kde nenajela grafická karta a monitor neměl žádný signál. Po měsíci se počítač vrátil ze servisu zpátky. Jenže obraz vůbec nefungoval. Servisní technik na pobočce se sám divil, že počítač nejede a zkoušel vyměnit grafickou kartu za jinou, která byla na skladě. A obraz prý najel, jenže zjistil, že byl porušený Windows, který jsem musel nakonec přeinstalovat a přišel tak o veškeré programy, protože nešel obnovit. Viz. reklamační protokol - RE17036631.

Následně mi bylo doporučeno od servisního technika, abych reklamoval pouze grafickou kartu. Reklamace (RE17036631) byla uznaná a grafická karta byla vyměněna. Bylo ale podivné, že byla vyměněna, když už se neprodávala. Jenže po zapojení grafické karty do počítače, počítač stále nejel. Usuzuji, že nebyla ani vyměněná.
Proto jsem poslal znovu kompletní počítač do servisu. Opět byla uznaná reklamace grafické karty. Ale najednou už nebyla vyměněna za starou, ale měl jsem si vybrat novou grafickou kartu.

Po reklamaci počítač fungoval asi jeden den a následně nastal stejný problém. Už mě unavuje pořád dokola reklamovat a ztrácet čas s reklamaci. Počítač je nezbytnou součástí pro mojí práci a již už přes tři měsíce nebude k dispozici. Už mě vytáčí cokoliv řešit. Servisní technici z CZC.CZ jsou naprosto neschopni problém vyřešit. Po předání poslední reklamace, která navíc byla doručena na špatnou adresu, byla poslední kapka co snesu, protože počítač se vrátil poškozený - Pevný disk byl vyklopený a box na disk byl vyhnutý. A hlavně OPĚT NEFUNKČNÍ!!!


Produkt

PC sestava - Objednávka 4116233397


Požadované řešení

Požaduji odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz za PC sestavu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2018 21:17, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2018 15:54, před 7 lety

Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy dle své volby.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.