Společnost


TimeUp.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20557Reklamace naramkovych hodinek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2018, před 7 lety

Stanislav Narovec

Znění stížnosti

V zarucni dobe jsem odeslal hodinky na adresu spol. Timeup. Reakci ani hodinky jsem nebdrzel, spolecnost nekomunikuje. Policie se tim nebude zabyvat, protoze zde nevidi zrejmy umysl podvodu.


Produkt

Naramkove hodinky Seiko automatic. Cena 4500 Kc


Požadované řešení

Vraceni opravenych hodinek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2018 21:49, před 7 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být podnikateli uložena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že se podnikatel dopustil přestupku, má možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2018 21:03, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.