Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V zarucni dobe jsem odeslal hodinky na adresu spol. Timeup. Reakci ani hodinky jsem nebdrzel, spolecnost nekomunikuje. Policie se tim nebude zabyvat, protoze zde nevidi zrejmy umysl podvodu.
Naramkove hodinky Seiko automatic. Cena 4500 Kc
Vraceni opravenych hodinek
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být podnikateli uložena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že se podnikatel dopustil přestupku, má možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/podatelna/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.