Společnost


Zefcom Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2056Od 17/10/2013 nedodano zboží ani navracené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 18 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2014, před 11 lety

Lucie Voznicova

Znění stížnosti

Dne 17/10/2013 jsem zakoupila dva balíčky od cif jeden cif koupelna a jeden cif kuchyne bohužel po 3 tydnech mi nebylo zboží dodano tak jsem kontaktovala mailem ale žádná odezva zhruba v puli listopadu jsem psala opět mail, bylo mi přislíbeno odeslaní balíčku. Po tydnu jsem volala na linku kde jsem přesne situaci popsala a bylo mi řečeno že balíček cif kuchyn mi bude odeslan ale balíček cca 5 vyrobku cif KOUPELNA jim dodavatel nedodal tudiž budou vraceny peníze a že se mi ozvou a zaplatí to co jsem neobdžela. Sice částka byla cca 200kč ale neustale me tahaji za nos a bud nereaguji na maily a nebo odpoví že to budou řešit a nic


Produkt

CIF koupelna /cca 5ks vyrobku/


Požadované řešení

navracení penez a nebo dodaní zboží a nebo přeplatek formou nakupu jinych vyrobku u této společnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2014 15:15, před 11 lety

V případě, že není zboží dodáno ani po výzvě, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 517 občanského zákoníku. Pokud došlo k odstoupení, bylo povinností prodejce vrátit v určité lhůtě uhrazené finanční částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 19:52, před 10 lety

Společnost Zefcom Czech, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Spotřebitel může podat k příslušnému soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhodne na základě předložených důkazů bez nařízení jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.