Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17/10/2013 jsem zakoupila dva balíčky od cif jeden cif koupelna a jeden cif kuchyne bohužel po 3 tydnech mi nebylo zboží dodano tak jsem kontaktovala mailem ale žádná odezva zhruba v puli listopadu jsem psala opět mail, bylo mi přislíbeno odeslaní balíčku. Po tydnu jsem volala na linku kde jsem přesne situaci popsala a bylo mi řečeno že balíček cif kuchyn mi bude odeslan ale balíček cca 5 vyrobku cif KOUPELNA jim dodavatel nedodal tudiž budou vraceny peníze a že se mi ozvou a zaplatí to co jsem neobdžela. Sice částka byla cca 200kč ale neustale me tahaji za nos a bud nereaguji na maily a nebo odpoví že to budou řešit a nic
CIF koupelna /cca 5ks vyrobku/
navracení penez a nebo dodaní zboží a nebo přeplatek formou nakupu jinych vyrobku u této společnosti
|
Tweet |
V případě, že není zboží dodáno ani po výzvě, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 517 občanského zákoníku. Pokud došlo k odstoupení, bylo povinností prodejce vrátit v určité lhůtě uhrazené finanční částky.
Společnost Zefcom Czech, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Spotřebitel může podat k příslušnému soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhodne na základě předložených důkazů bez nařízení jednání.