Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20563Zrušenie profilu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2018, před 7 lety

Martin Barka

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 5.1.2018 sem si aktivoval prémiový účet na seznamke be2 a zaplatil jsem si prémiové členstvo na internetu sem se dočítal že je to podvod a chtel jsem požádat o zrušení e-mailem (zakaznickyservis@be2.sk) obratem mi prišel e-mail :Správu sa nepodarilo doručiť, server prijímateľa ju vrátil späť.
Pravdepodobný dôvod neúspešného doručenia:

Neexistujúca e-mailová adresa prijímateľa – Skontrolujte možný preklep v adrese prijímateľa

zakaznickyservis@be2.sk
v podmínkach je :
11. Právo na odstúpenie od zmluvy



(1) za nákup spoplatnených služieb prostredníctvom webovej stránky be2

Informácie o výkone práva na odstúpenie od zmluvy



Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo behom štrnástich dní bez udania dôvodu od tejto zmluvy odstúpiť.

Lehota pre odstúpenie činí štrnásť dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.


Produkt

Produkt Premium členstvo


Požadované řešení

Požadované riešenie

Okamžité ukončenie členstva a vymazáne profilu, s ukončením všetkých právnich záväzkov s Be2.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2018 09:15, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2018 12:00, před 7 lety

ID: CTDXLE72


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.2.2018 17:25, před 7 lety


Martin Barka

Vsetko je v poriadku zo spolocnosfi sa mi uz ozvali.

Dakujem velmi pekne

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.