Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Nevšimla jsem si a včera mi paní pokladní naúčtovala místo špaldových rohlíkú za 6,90, špaldovy bagety za 14,90. Dnes byla má reklamace kladně vyřízena, bo Ty rohlíky jsem měla sebou, vrátili mi rozdíl. Tak jsem šla na další nákup, na zítřejši oběd a koukám bohužel až doma pořádně s brýlemi, že mi pani pokladní naúčtovala místo 1 rajčat soudkových za 27,90,-,dvoje.
vrátit peníze, či nějakou poukázku, stravenku na potraviny
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.