Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
vážení přátelé, jste opravdu neuvěřitelní, k 1.12. jsem odstoupila od vaší smlouvy a přešla k jinému operátorovi, přestože jsem už od 1.12. u jiného operátora, vyučtovali jste mi za měsíc prosinec 1 817,- kc, platím tedy 2x a k tomu, ze jsem od vás odešla předcasne, mám zaplatit za telefon, který jsem si před rokem koupila a stál 1 899,00 kc a rok ho splácím, tak mám doplatit více, než stál a to je 2 480,- kč, mám 10000,
kč důchod, to vás
samozřejmě nezajímá, jednám se svým právníkem a brzy se ozveme
Mgr. Anna Hráčková to je vzkořistování, které by si nikdo nedovolil, napíšu do tisku, kde mám známe šéfredaktory a je mi líto to vaše hnusné chování, jak se chcete obohatit na důchodkyni, máte málo peněz je mi vás upřímně líto. Budu se snažit publikovat to co děláte nebojte mám taky své možnosti Mgr . Anna Hráčková
192271190247
nechci platit za služby, které jsem nedostala
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Uplatněním reklamace se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitelky rozhodnout, že splatnost poplatku se prodlužuje.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.