Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupili jsme si u vaší CK zájezd pro 3 osoby v termínu 27.12.2017 - 3.1.2018. Bohužel musím zkontaktovat, je úrove%n služeb od vaší CK je naprosto nulová. Inzerujete 5 hvězdičkový hotel, což kvalitou pokoje odpovídá. Jídlo bych snad ani nekomentovala, stále stejný sortiment. Ale zajímalo nás, jak je to s dopravou z Makadi do centra Hurghadi. Bylo nám řečeno již v Praze, že každý den odjíždí zdarma autobus do centra Hurghady. není to pravda, autobus nejezdí v pátek ani sobotu, což v případě turnusů, které nabízíte, jsou ty nejfrekventovanější dny, kdy se tedy do města nedostaneme. Ano, můžeme si zaplatit celkem drahou dopravu hotelovým taxi. Takže proč CK lže? další totální propadák CK byl Silvestrovský večer. Zaplatili jsme skoro 50.000 Kč, abychom si o Silvestrovské večeři neměli kam sednou a stáli jak pitomci v restauraci a čekali , než se uvolní místo, abychom se mohli najíst. Dost ubohé. Proč nikde nikdy nebyl delegá, ketrý s námi byl jen první den a nešlo mu onic jiného, než abychom si od něj koupili výlet a už ho nikdy neviděli. totálně znechucená službami a lhaním této CK, úrovní 5 hvězdičkového hotelu, kdy budu znovu opakovat, ze asi snaha personálu, jestli se tomu tak vůbec dá říkat, byla nulová. Stát za 50.000Kč na Silvestra jako idiot v restauraci a žebrat o místo na sezení, kde tedy mimochodem v tomto hotelu neprobíhal ani žádný program na konec roku, je dost smutné a ubohé. Procestovala jsem značnou část světa,a nejsem žádná precitlivělá ženská, ale nezlobte se na mě, ale za svoje peníze chci také něco dostat.
číslo objednávky 7101412
Požaduji slevu z celkové ceny
|
Tweet |
Měl-li zájezd vady a vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.