Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň,
dňa 14.11.2017 som si objednala z PredajParfumov.sk Bvlgari pour femme 100ml za 60,30 eur.
18. 11. 2017 som objednala Bvlgari pour femme 100 ml za 45,10. Mám dve dcéry, preto som objednávala dvakrát.
Mladšia dcéra si to rozmyslela a chcela radšej iný parfum - DKNY. Preto som sa rozhodla odstúpiť od zmluvy v lehote do 14 dní a prvú zásielku som vrátila.
Parfum poznám, preto som balíček ani neotvorila, ale v pôvodnom obale som ho vrátila na udanú adresu. Pri vybavení reklamácie mi nebola vrátená plná suma, teda 60,30 eur, lebo vraj bol parfum otvorený a pošpinený od lepidla.
Keďže som ho ani nevybrala z obalu, v ktorom ho poslali, tak som ho ani nemohla otvoriť a poškodiť.
Bola by som rada, keby ste mi pomohli pri riešení tejto reklamácie, lebo si myslím,že takéto jednanie je nečestné a ja ako zákazník som bola podvedená.
Posielam vám aj mailovú komunikáciu.
Za pomoc ďakujem, M. Brešťanská
https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/1601207f4b30035a?compose=160ccde4e1648b7b
https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/1602742a77bd8b1d?compose=160ccdeca4560f49
https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/16036f3ca24a3f6e?compose=160cce051b1cbfe7
P.S. Namiesto Bvlgari som potom objednala DKNY be delicious
Odstúpila som od zmluvy, balíček som ani neotvorila a aj napriek tomu mi nebola vrátená plná suma.
Keď vrátim neotvorený balíček, tak to znamená, že za obsah zodpovedá ten, kto balíček zabalil.
Žiadam vrátenie plnej sumy.Za parfum som zaplatila 60,30 eur.
Vrátená suma 44,50 eur.
|
Tweet |
Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnil. V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Taková skutečnost nenastala, není tedy důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli.
Občanský zákoník tedy neumožňuje pozdržení platby v případě poškození zboží spotřebitelem. V takové situaci je možné dle § 1833 občanského zákoníku pouze to, aby si prodávající nárokoval tzv. snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Jestliže k takovému snížení vracené částky dojde, měl by prodávající prokázat, na základě čeho se tak stalo, a to např. doložením fotodokumentace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.